صفحه اصلی / از رونق گردشگری جزیره کیش در ایام ماه مبارک رمضان

از رونق گردشگری جزیره کیش در ایام ماه مبارک رمضان

کیش امسال در مقایسه با ماه رمضان سال گذشته از افزایش چشمگیری برخوردار بوده است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مانا، محب علی خدایی گفت: با وجود ماه مبارک رمضان و رکود گردشگری در کل کشور، ورود گردشگران به جزیره کیش همچنان ادامه دارد.
خدایی افزود: روند طبیعی ورود گردشگران به جزیره کیش در ماه رمضان و فصل امتحانات حاکی از استقبال مردم از جاذبه‌های گردشگری این جزیره است و ورود گردشگران به این جزیره در مقایسه با رمضان سال گذشته با افزایش چشمگیری همراه بوده است.
وی گفت: امید می‌رود از نیمه دوم خرداد ماه با اتمام امتحانات مدارس شاهد افزایش بیشتر گردشگران ورودی به جزیره کیش باشیم.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، نرخ مناسب خدمات تفریحی، اقامتی، پذیرایی و حمل و نقل را از جمله دلایل رونق بیشتر گردشگری جزیره کیش عنوان کرد.
خدایی، از آغاز برگزاری جشنواره تابستانی کیش از پنجم تیرماه همزمان با عید سعید فطر خبر داد و افزود: با آغاز این جشنواره شاهد رونق هر چه بیشتر گردشگری تابستانی در کیش خواهیم بود.
وی ارائه انواع خدمات گردشگری در جزیره را با تخفیف‌های ویژه یکی از ویژگی‌های جشنواره تابستان کیش دانست و گفت: همچنین شاهد کاهش بیشتری در نرخ خدمات حمل و نقل هوایی و دریایی در ایام برگزاری جشنواره خواهیم بود.
این مقام مسئول در جزیره کیش ادامه داد: همچنین دراین جشنواره جوایز ویژه‌ای در مراکز خرید جزیره برای گردشگران در نظر گرفته شده است.
وی خدایی افزود: برگزاری کنسرت‌های بزرگ، جنگ‌های شبانه شاد و نیز دعوت از هنرمندان محبوب مردم از دیگر برنامه‌های جشنواره تابستانی کیش محسوب می‌شود.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته و تلاش‌های در حال انجام از سوی سازمان منطقه آزاد کیش، جشنواره تابستانی ۹۶ کیش، متفاوت‌تر و با شکوه‌تر از سالهای گذشته برگزار خواهد شد.
خدایی افزود: همچنین هماهنگی‌های لازم با بخش خصوصی به منظور کاهش قیمت خدمات تفریحی، پذیرایی و اقامتی صورت گرفته است.
وی با اشاره به اینکه توریسم دریایی یکی از مقولات اصلی گردشگری جزیره کیش محسوب می‌شود، گفت: در ایام تابستان نیز انواع خدمات گردشگری دریایی که یکی از اهداف اصلی ورود گردشگران به جزیره محسوب می‌شود، ارائه خواهد شد.
این مقام مسئول در سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد: کلوپ‌های دریایی کیش به طور منظم خدمات خود را با قیمت‌های مناسب در اختیار گردشگران قرار می‌دهند.
خدایی همچنین از فعالیت شناورهای تفریحی در جزیره به منظور گشت در اطراف کیش خبر داد و گفت: تور یک روزه سفر به هندورابی نیز در ایام تابستان برقرار است.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به روند افزایشی ورود گردشگران به جزیره کیش از ابتدای سال افزود: با توجه به این امر، پیش بینی می‌شود تعداد گردشگران ورودی به جزیره کیش در ایام تابستان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با افزایش قابل قبولی همراه باشد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.