صفحه اصلی / پالایشگاه فاز ۱۳ پارس جنوبی به خط ششم سراسری گاز متصل شد

پالایشگاه فاز ۱۳ پارس جنوبی به خط ششم سراسری گاز متصل شد

 عملیات اتصال آن با هماهنگی دیسپچینگ شرکت ملی گاز و منطقه ۱۰ عملیات انتقال استان بوشهر در یک عملیات فشرده ۶۰ ساعته با موفقیت انجام شد.
پالایشگاه فاز ۱۳ پارس جنوبی به خط ششم سراسری گاز متصل شد
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  ایرنا، روابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس روز جمعه به نقل از 'پیام معتمد' افزود: واحدهای یوتیلیتی پالایشگاه فاز ۱۳ تا پایان تابستان سال جاری به صورت کامل انجام و پس از این مرحله عملیات راه اندازی ردیف اول شیرین سازی گاز ترش فازهای ۶ و ۷ و ۸ که هم اکنون از پیشرفت مناسبی برخوردار است، آغاز می شود. 
وی اضافه کرد: با توجه به آمادگی ردیف دوم شیرین سازی پالایشگاه، راه اندازی این بخش نیز حداکثر تا دو ماه بعد از ردیف اول انجام خواهد شد. 
مجری فاز۱۳ پارس جنوبی گفت: هم اکنون پیشرفت این فاز در بخش خشکی ۸۷ درصد است هشت هزار نفر در این طرح زیر نظر کنسرسیومی متشکل از شرکت های داخلی پتروپایدار ایرانیان و مپنا مشغول به فعالیت هستند. 
طرح توسعه فاز ۱۳ پارس جنوبی به منظور استخراج روزانه ۵۶ میلیون مترمکعب گاز غنی از میدان پارس جنوبی و تولید روزانه ۵۰ میلیون مترمکعب گاز شیرین، ۲۹۰۰ تن ال پی جی و ۲۷۵۰ تن اتان، ۷۵ هزار بشکه میعانات گازی و ۴۰۰ تن گوگرد طراحی شده است. 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.