صفحه اصلی / ستایش مسی از رونالدو: کریستیانو یک پدیده است

ستایش مسی از رونالدو: کریستیانو یک پدیده است

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو یک دهه است که رقابت شدیدی با هم دارند و درخشش دو غول بزرگ فوتبال اسپانیا بستگی به درخشش و عملکرد این دو بازیکن دارد.
مسی به ستایش از کریستیانو رونالدو پرداخت و تاکید کرد که هیچ کینه و دشمنی با این بازیکن ندارد. او گفت‌: همواره گفته‌ام که کریستیانو رونالدو از بهترین بازیکنان جهان است. او مهارت‌های خاصی دارد که با مرور زمان از بین نمی‌رود. ما سال‌ها است که با هم رقابت می‌کنیم  اما هیچ گونه دشمنی نسبت به همدیگر نداریم. رسانه‌ها می‌نویسند که ما دشمن هم هستیم اما  این اصلا درست نیست. رونالدو با توجه به  آمارهای بسیار خوبی که دارد یک پدیده است.
او درباره تمدید قرارداد خود با بارسلونا گفت: می‌خواهم با پیراهن بارسلونا از فوتبال خداحافظی کنم. مذاکراتی برای تمدید قرارداد خود انجام داده‌ام و باید دید که در چند روز آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.
ستاره آرژانتینی بارسلونا ادامه ادامه‌ داد: بسیار خوش شانس هستم که خداوند چنین استعداد بزرگی را به من داده است. انگیزه و  شور و شوق زیادی برای کسب جام دارم. متاسفانه امسال تنها یک جام به دست آوردیم و این اصلا عملکرد خوبی برای ما به شمار نمی‌آید. نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم که در فصل آینده بهتر ظاهر شویم.
او در پایان سخنان خود درباره عملکردش در تیم ملی آرژانتین ‌اضافه کرد: با تیم‌ ‌ملی حضور در سه فینال را تجربه کرده‌ام اما متاسفانه هیچ جامی به دنبال نداشته است. دو بار در ضربات پنالتی برابر شیلی تن به شکست داده‌ایم و این نشان می‌دهد که تیم خوب و با کیفیتی هستیم. اشتباه‌های ساده‌ای مرتکب شده‌ایم و امیدوارم که در فینال‌های بعدی این اشتباه‌ها را نداشته باشیم.

همچنین مطالعه کنید:

دلایل قانونی اعتراض شدید مشاوران املاک به «سامانه خودنویس»

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد آرمان در گفت و گو با پایگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.