صفحه اصلی / اتمام زیرسازی راه روستایی در کبودرآهنگ استان همدان

اتمام زیرسازی راه روستایی در کبودرآهنگ استان همدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، مسعود عسگری با بیان اینکه روستای حسن‌آباد از توابع شهرستان کبودرآهنگ دارای ۴۷ خانوار و ۱۵۶ نفر جمعیت است، اظهار کرد: این پروژه در راستای اهداف دولت به منظور آسفالت راه‌های روستایی برای روستاییان بالای ۲۰ خانوار در راستای تسهیل در عبور و مرور و دسترسی بیشتر روستاییان به سایر راه‌ها انجام شده است.
وی افزود: عملیات زیرسازی و روسازی این پروژه توسط شرکت اروند راه امیر و با نظارت اداره نظارت بر ساخت راه‌های روستایی به طول ۴ هزار متر و با عرض ۵.۵ و ضخامت ۶ سانتی‌متر اجرا شده است.
رئیس اداره نظارت بر راه‌های روستایی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: اجرای این پروژه راهسازی موجب تسهیل در عبور و مرور مردم روستای حسن‌آباد از طریق احداث راه آسفالته مناسب شده است.
وی با بیان اینکه قرارداد ساخت این راه روستایی از سال ۹۳ به تصویب رسیده اما به دلیل کمبود اعتبارات در سال جاری به اجرا و تکمیل رسیده است، بیان کرد: این طرح که جزو پروژه‌های اجرایی راه آسفالته در روستاهای بالای ۲۰ خانوار و کم برخوردار است امسال با یک میلیارد تومان اعتبار تکمیل و احداث شده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.