چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اجرای پروژه آرشیو اسناد الکترونیک در اداره‌کل راه و شهرسازی قزوین

اجرای پروژه آرشیو اسناد الکترونیک در اداره‌کل راه و شهرسازی قزوین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین، اسماعیل حافظی با اعلام این خبر گفت: در این پروسه، عملیات پرونده‌خوانی و آرشیو اسناد به صورت همزمان و با حضور نمایندگان واحد‌های مختلف اداره انجام خواهد شد.
مدیر توسعه منابع این اداره‌کل بیان کرد: همچنین در روند این اقدام تمام پرونده‌های کاغذی موجود در بایگانی به ترتیب و براساس تاریخ اسکن و ثبت و ضبط خواهد شد.
حافظی افزود: با مکانیزه کردن پرونده‌های بایگانی و آرشیو اسناد به صورت الکترونیکی، تمام پرونده ‌ها قابلیت ردیابی از طریق سیستم را دارند.
این مسئول خاطرنشان کرد: این فرآیند با هدف ساماندهی پرونده‌های موجود در بایگانی که مهم‌ترین آنها مربوط به بخش املاک و حقوقی و البته سایر حوزه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی است صورت می‌گیرد و تمام مراحل کار تحت نظارت مدیر پروژه، ناظر پروژه و مسئولIT انجام می‌شود.
حافظی در پایان گفت: با توجه به گستردگی کار و تنوع موضوعات پرونده‌ها و حوزه‌های مختلف درگیر با آن، به جهت رفع ابهام و سوالات احتمالی از تمام حوزه‌های مرتبط با این موضوع یک نماینده انتخاب شده که در فرآیند این پروژه همراهی کنند و ابلاغ داخلی آنان نیز به ایشان ارجاع داده شده است.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.