صفحه اصلی / مربی تیم ملی انتخاب می‌شود

مربی تیم ملی انتخاب می‌شود

 سید محمد پولادگر برگزار خواهد شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، بازیهای هنرهای رزمی موسوم به «کامبت گیمز» شهریورماه در ترکمنستان برگزار خواهد شد و جلسه شورای فنی فدراسیون تکواندو نیز با هدف انتخاب سرمربی تیم اعزامی به این رقابتها تشکیل می شود.
این جلسه ساعت ۱۴ فردا چهارشنبه (۱۷ خردادماه) و با حضور سید نعمت خلیفه، فریبرزعسکری، محمدرضا زوار، مرتضی سلطانی، امید غلامزاده، مهرداد رکنی، فیض الله نفجم، پیام خانلرخانی، مهدی بی باک، وحید عبدالهی، یوسف کرمی، علیرضا نصرآزادانی، مجید امین ترابی، رحیم صالحی، احمد اخلاقی، هادی افشار، مهرو کمرانی، ندا زارع و فاطمه اسد پور تشکیل خواهد شد.
فریبرز عسگری که در بازیهای کشورهای اسلامی نتیجه خوبی را با تیم ملی کسب کرد، گزینه اصلی برای هدایت تیم اعزامی به ترکمنستان خواهد بود.
سرمربی تیم ملی را کمیته فنی از بین گزینه های پیشنهادی شورای فنی انتخاب خواهد کرد. این شورا نظر مشورتی دارد و خروجی دو جلسه ای که طی بهمن‌ و اسفندماه گذشته برگزار شد، همانی نبود که از کمیته فنی بیرون آمد.
رئیس فدراسیون به همراه تیم نونهالان در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور ویتنام به سر می برد و مسئول سازمان تیم های ملی، مسئولیت این جلسه را برعهده خواهد داشت.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.