صفحه اصلی / پژو ۲۰۸ مدل سال در هند دیده شد

پژو ۲۰۸ مدل سال در هند دیده شد

با توجه به اخبار منتشر شده طی ماه های اخیر، درز تصاویر از این خودرو در کشور هند اتفاقی نیست.
گروه خودروسازی پژو سیتروئن ورود این برند به بازار هند در سال ۲۰۲۰ را تایید کرده و با CK Birla Group توافق کرده است تا در کارخانه Tamil Nadu که ظرفیت تولید سالانه ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو را دارد، به تولید خودرو بپردازد. البته به نظر نمی رسد ۲۰۸ دیده شده در این کشور نسخه مخصوص هند باشد که تست می شود چرا که پژو سیتروئن هنوز خط تولید مخصوص به این بازار را انتخاب نکرده است.
این خودروساز تصمیم دارد فروش محصولات خود در این بازار را اواخر دهه جاری شروع کند، بنابراین آغاز تست نمونه های اولیه پژو در هند کمی زود به نظر می رسد. هم چنین نسل کنونی ۲۰۸ به پایان دوره تولید خود نزدیک شده و جا را برای مدل نسل جدیدش باز می کند که بر اساس پلتفرم CMP ساخته شده و سال آینده معرفی خواهد شد.
ممکن است این خودرو به منظور جمع آوری داده ها و اعتبارسنجی وارد هند شده باشد چرا که شرایط رانندگی، کیفیت سوخت و جاده های هند از دیگر بازارهایی که پژو در آن ها حضور دارد متمایز است. هم چنین این خودرو می تواند الگویی برای یک خودروساز دیگر یا قطعه سازی باشد که از آن برای تست استفاده می کند.
هم چنین ممکن است این خودرو در مسیر انتقال به یک کشور در همسایگی هند دیده شده باشد. پژو در نپال و بنگلادش حضور دارد بنابراین ممکن است این ۲۰۸ در مسیر انتقال به یکی از این کشورها باشد.

همچنین مطالعه کنید:

شماره گذاری خودرو مشمول پرداخت عوارض شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی ابراهیمی معاون برنامه‌ریزی ستاد نوسازی ناوگان نوسازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.