صفحه اصلی / کمپانی Essential از طرف Spigen به نقض حقوق علامت تجاری محکوم شد

کمپانی Essential از طرف Spigen به نقض حقوق علامت تجاری محکوم شد

در مستندات آمده که اسنشال در ابتدا به خاطر عدم گمراهی با علامت تجاری Spigen که در ماه آگوست سال گذشته در اختیار آن کمپانی قرار گرفته بوده، از ثبت علامتی تجاری برای عبارت «Essential» سر باز زده و سپس حاضر به ثبت علامت تجاری متفاوت «Essential Products» هم نشده است.
به همین جهت، Spigen اخیراً نامه ای به اسنشال فرستاده و از این کمپانی خواسته تا دیگر از عبارت مورد اشاره استفاده نکند. به گفته Spigen، استفاده از این عبارت سبب می شود تا مشتریان، محصولات کمپانی اسنشال را با برخی از محصولاتش که از همین علامت تجاری بهره می برند اشتباه گیرند؛ محصولاتی نظیر هدفون های بلوتوث، باتری پک ها، آداپتورهای شارژر، قاب های باتری و هاب های USB.
هنوز مشخص نیست که این پرونده چطور پیش خواهد رفت، اما بعید به نظر می رسد که Spigen ماجرا را فراموش کند و احتمالاً به پیگیری قضایی علیه اسنشال ادامه خواهد داد. از طرف دیگر، اسنشال هم اخیراً محصولات جدید خود با همین نام رونمایی کرده و بعید است که به راحتی کوتاه بیاید. در صورتی که خبرهای این کمپانی را دنبال نکرده اید، اسنشال چندی پیش بالاخره از موبایل اندرویدی خود به همراه ماژولی برای فیلم برداری ۳۶۰ درجه ای رونمایی به عمل آورد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.