صفحه اصلی / بعد از انتخابی تیم ملی زانویم را جراحی می‌کنم

بعد از انتخابی تیم ملی زانویم را جراحی می‌کنم

حسن رحیمی درباره وضعیت آسیب دیدگی خود گفت: زانویم از ناحیه مینیسک دچار آسیب شده بود؛ اما خداراشکر اکنون با فیزیوتراپیهایی که انجام دادم، وضعیت بهتری دارم و تمریناتم را آغاز کرده ام. زانوی پایم احتیاج به عمل دارد؛ اما به دلیل تمرینات و مسابقات جام جهانی فرصت نشد که این کار را انجام بدهم. ان‌شاءالله بعد از انتخابی تیم ملی عمل خواهم کرد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا با آسیب دیدگی که دارید، به انتخابی تیم ملی می رسید، بیان کرد: انتخابی تیم ملی برای من بسیار اهمیت دارد زیرا اگر قرار باشد به مسابقات جهانی فرانسه اعزام شوم باید در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی بگیرم و باید از این فیلتر رد شوم. تیم ملی ارث پدری حسن رحیمی نیست که تا ابد بتواند آن را نگه دارد. من همه تلاشم را می کنم که باز هم دوبنده تیم ملی را به تن کنم و در مسابقات جهانی کشتی خوبی بگیرم.
دارنده مدال طلای کشتی جهان و برنز المپیک ریو تصریح کرد: برنامه ای که رسول خادم برای من در نظر گرفته مسابقات انتخابی تیم ملی است، اما اگر بعد از انتخابی تیم ملی نیاز باشد که در یک تورنمنت بین المللی کشتی بگیرم، حتماً شرکت خواهم کرد.
رحیمی در خصوص نتایجی که جانشینان او در مسابقات کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا برجا گذاشتند، اظهار کرد: در وزن ۵۷ کیلوگرم نفراتی مثل اطری و سرمستی در ایران کشتی می گیرند که جوان هستند و نیاز به تجربه زیادی دارند. به اعتقاد من نمایندگانمان نتیجه خوبی نگرفتند اما باید به این نکته هم توجه کرد که در وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی گرفتن بسیار سخت است.  

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.