صفحه اصلی / نیاز به اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل چهارخطه‌های لرستان

نیاز به اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل چهارخطه‌های لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان، علی علیخانی اظهار کرد: چهارخطه خرم‌آباد – نورآباد به طول ۶۶ کیلومتر است که ۳۶ کیلومتر آن زیر بار ترافیک رفته و ۳۰ کیلومتر دیگر آن بین ۷۵ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان ۹۶ به اتمام می‌رسد.
وی با بیان اینکه طول مسیر چهارخطه خرم‌آباد – پلدختر ۵۰ کیلومتر بوده که در دست اجراست، اضافه کرد: امسال ۳۴ کیلومتر از این مسیر ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۱۶ کیلومتر دیگر آن ۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
علیخانی با بیان اینکه چهارخطه خرم‌آباد – کوهدشت ۸۶ کیلومتر است که ۶۰ کیلومتر آن زیر بار ترافیک رفته و ۲۰ کیلومتر دیگر آن تا پایان امسال به اتمام می‌رسد، تصریح کرد: ۸ کیلومتر ابتدای مسیر از سمت خرم‌آباد ظرف یک ماه آینده به مناقصه می‌رود.
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان یادآور شد: پیشرفت فیزیکی پروژه چهارخطه خرم‌آباد-کوهدشت بین ۷۵ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی اضافه کرد: چهارخطه الیگودرز – خمین ۱۵ کیلومتر است که ۱۱.۵ کیلومتر آن زیر بار ترافیک رفته و ۳.۵ کیلومتر باقی‌مانده با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان تیرماه امسال به اتمام می‌رسد.
علیخانی یادآور شد: چهارخطه بروجرد – توره نیز ۲۸ کیلومتر بوده که زیر بار ترافیک رفته و نیازمند دو تقاطع است که در آنجا ایجاد می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان تصریح کرد: چهارخطه خرم‌آباد – اشترینان – نهاوند نیز ۱۰ کیلومتر است که ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد اما چون اعتبارش اندک است زمان به اتمام رسیدن این پروژه مشخص نیست و این چهارخطه به ۱۵ تا ۱۶ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.
علیخانی با بیان اینکه چهارخطه ازنا – شازند نیز ۳۶ کیلومتر آن در لرستان قرار دارد که با پیشرفت ۶۰ درصدی در دست اجراست، عنوان کرد: در مجموع برای کامل کردن چهارخطه‌های استان به ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.