صفحه اصلی / دیدار معاون سیمای استان با مدیرکل بنیاد مسکن گلستان

دیدار معاون سیمای استان با مدیرکل بنیاد مسکن گلستان

مهندس زمانی نژاد در ابتدای این دیدار فعالیتهای بنیاد مسکن استان در بخشهای مختلف را تشریح و از همکاری سیمای مرکز گلستان در پوشش خبری فعالیتهای بنیاد استان تشکر کرد.بلوکی نیز در این دیدار فعالیتهای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را متنوع و گسترده دانست و با اشاره به برخی از خدمات بنیاد  ازجمله طرح تامین مسکن خانوارهای دارای دو یا چند معلول و ساختن مسکن محرومان،خدمت به محرومان،اقشار کم درآمد و روستاییان را از ویژگیهای خاص بنیاد مسکن دانست و بر همکاری سیمای گلستان با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکید کرد.
بازدید معاون عمران روستایی بنیادمسکن گلستان از روستاهای آزادشهر
 مهندس ولی الهی،معاون عمران روستایی بنیاد مسکن گلستان باتفاق مهندس احمدی،مدیر بنیاد مسکن شهرستانهای آزادشهر و رامیان و کارشناسان بنیاد و با همراهی مشاور طرح تثبیت این روستاها و کارشناسان پژوهشکده سوانح طبیعی کشور از روند و نحوه اجرای عملیات تثبیت روستاهای رانشی کشکک و نرگس چال بازدید کردند.
مانور اطفاء حریق ویژه همکاران واحد انتظامات بنیاد مسکن گلستان
با همت اداره حراست بنیاد مسکن استان، مانور اطفاء حریق ویژه همکاران واحد انتظامات اداره کل برگزار شد.در ابتدای این مانور یکی از کارشناسان انواع کپسولهای آتشنشانی و موارد کاربرد و نحوه کار با آنها را تشریح کرد.در ادامه، همکاران انتظامات و خدمات بصورت عملی نحوه کار با کپسولهای آتشنشانی را تمرین کردند.
بازدید مدیر حساب ۱۰۰ امام از وضعیت زندگی یک خانواده بدون سرپرست
 مدیر دفتر مشارکتهای مردمی و حساب ۱۰۰ امام (ره) و مدیر بنیاد مسکن کلاله از ساختمان در حال ساخت یک خانواده بدون سرپرست در روستای یکه قوز علیای کلاله که با مساعدت ویژه مدیر کل بنیاد، کمکهای حساب ۱۰۰ و خیر تهرانی تکمیل و تحویل خواهد شد،بازدید کرد. با توجه به پیگیریهای شورای شهر و مدیربنیاد مسکن کلاله یک قطعه زمین توسط خیر گنبدی بصورت رایگان به این خانواده تحویل شد.
اجرای عملیات آسفالت در۲روستای کلاله
 عملیات آسفالت روستای اجن سنگرلی و اجن بلوک شهرستان کلاله هر کدام به متراژ ۲ هزارمتر مربع با مشارکت دهیاری دو روستا‌ی فوق اجرا شد
غباروبی نمازخانه اداره کل به مناسبت ماه مبارک رمضان
به مناسبت استقبال از ماه مبارک رمضان با حضور قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان و جمعی از نمازگزاران از نمازخانه بنیاد مسکن استان غباروبی شد.حجت الاسلام قریشی در این مراسم ضمن قرائت حدیثی درباره ثواب روزه‌داری و نماز روزه داران،از همکاران به جهت حضور فعال در مراسم نماز جماعت و فعالیتهای فرهنگی تشکر کرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.