صفحه اصلی / نقش‌های منفی گریبانگیر بازیگر جوان تلویزیون شد

نقش‌های منفی گریبانگیر بازیگر جوان تلویزیون شد

 
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهران مدیری مجری برنامه تلویزیونی «دورهمی» شب گذشته با پرداختن به موضوع سوءتفاهم میزبان نیما شاهرخ شاهی بازیگر جوان مجموعه‌های تلویزیونی شد.
نیما شاهرخ شاهی ضمن سلام به همه بینندگان از خوشحالی حضورش در برنامه «دورهمی» گفت و به رکورد بازی‌هایش در سریال و تله فیلم‌های تلویزیونی اشاره کرد.
وی با بیان اینکه تا به امروز بالای ۱۰۰ و یا ۱۱۰ کار انجام داده است، اظهار داشت: تا به امروز در بین این همه حجم کار، حدود ۴۰ تا ۵۰ مجموعه هنوز پخش نشده است و لزوما هر کدام‌شان هم که بازی کردم آثار خوبی نبوده است و دوست نداشتم.
بازیگر مجموعه تلویزیونی «فاصله‌ها» افزود: از کاری پشیمان نشدم اما اگر به عقب برگردم شاید بعضی از پیشنهادهای بازی را قبول نکنم.
شاهرخ شاهی با اشاره به اینکه به اتفاق و با دعوت یکی از دوستانش به دفتر سامان مقدم وارد حرفه‌ بازیگری شده است، بیان کرد: روزی که به همراه دوستم به دفتر آقای مقدم رفتیم‌‌، از ما تست بازیگری گرفتند و اولین تجربه‌ام را با کارگردانی قوی سامان مقدم شروع کردم و در حرفه بازیگری تثبیت شدم.
بازیگر مجموعه تلویزیونی «تلخون»، به بازی در نقش‌های منفی اشاره کرد و از تأثیرگذاری این نوع بازی به روی مردم گفت و در مورد خاطره‌ای از یکی از هوادارانش در خصوص منفی بودن نقش‌هایش صحبت کرد.
در ادامه برنامه، مدیری به سفرهای شاهرخ شاهی به کشور پاریس و ترکیه اشاره کرد و در خصوص بمب‌گذاری در این دو کشور پرسید.
شاهرخ شاهی در این باره بیان کرد: هر دو مرتبه‌‌ای که به پاریس سفر کردم، در مناطق بمب‌گذاری بودم و شلوغی‌ها را از نزدیک دیدم و وقتی هم به ترکیه رفتم همین اتفاق رقم خورد و چون اینترنت‌ها همزمان قطع می‌شد، وقتی به هتل می‌رسیدم پیام‌ها و عمق انفجار و خبرهای تروریستی به من می‌رسید.
وی با بیان اینکه مجبورم در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی حضور داشته باشم، درباره دلایل خود ابراز داشت: دوست ندارم حضوری در فضای مجازی داشته باشم، ولی در بعضی از مواقع برای رفع شایعات و یا اطلاع ‌سانی به مخاطبان مجبورم فعالیت کنم و متأسفانه فضای مسموم و آلوده‌اش بسیار اذیتم می‌کند و مانند بی‌نظمی در فرهنگ رانندگی برایم آزاردهنده است.
شاهرخ شاهی با بیان خاطره‌ای از مهدی هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون، فیلم‌نامه فیلم سینمایی «پارک وی» را به موزه دورهمی اهدا کرد و از تحقق آرزو دیرینه و همبازی شدن با مهدی هاشمی گفت.
گفتی است؛ مدیری مجری و کارگردان برنامه تلویزیونی «دورهمی» شب گذشته برای چندمین بار از «سامان مقدم» کارگردان مجموعه‌های تلویزیونی و «مهدی هاشمی» بازیگر سینما و تلویزیون برای حضور در برنامه «دورهمی» دعوت کرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.