صفحه اصلی / نفت تهران در آستانه واگذاری و تغییرات مالکیتی

نفت تهران در آستانه واگذاری و تغییرات مالکیتی

باشگاه نفت تهران پس از جدایی از وزارت نفت و واگذاری به شرکت بهنام پیشرو مشکلات زیادی را تجربه کرد. این باشگاه در لیگ شانزدهم بدهی های زیادی را به جا گذاشت و همین مسائل چند بار در طول فصل باعث شدبازیکنان این تیم دست به اعتصاب بزنند. حالا هم نفتی ها هنوز اقدام رسمی برای حضور در لیگ هفدهم انجام ندادند و به همین خاطر ممکن است مالکیت این باشگاه بازهم دچار تغییر شود.
نفت تهران که با قهرمانی در جام حذفی نماینده ایران در لیگ قهرمانان سال آینده خواهد بود، هنوز اقدامی برای حضور در لیگ هفدهم انجام نداده است. در این باره خریدارانی برای امتیاز باشگاه نفت تهران وجود دارد. با توجه به اینکه واگذاری نفت تهران به بهنام پیشرو از سوی وزارت نفت هنوز به طور رسمی انجام نشده و مالکان کنونی فقط بر اساس یک مبایعه نامه کار را جلو برده اند، احتمال دارد با دخالت وزارت نفت و سازمان مالکیت از آنها گرفته شود. از سوی دیگر گفته می شود مالک کنونی باشگاه با ارائه پیشنهادهایی سعی در انصراف خریداران کرده است اما اصلا بعید نیست زودتر از آنچه انتظار داریم مالکیت باشگاه نفت در اختیار فرد یا افراد جدیدی قرار بگیرد.
این در حالی است که مالک کنونی باشگاه نفت صحبت هایی را با علی کریمی برای قبول سرمربیگری این تیم انجام داده اما آنها بودجه خاصی برای ادامه کار در فصل آینده ندارند !
گفتنی است، باشگاه نفت تهران بعد از تسویه حساب با بازیکنان سابق و کنونی باید ۶.۵ میلیارد بدهی مالیاتی را نیز پرداخت کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.