صفحه اصلی / پیش‌بازی شاگردان کی‌روش برای دیدار با ازبکستان

پیش‌بازی شاگردان کی‌روش برای دیدار با ازبکستان

تیم ملی فوتبال ایران که از چند روز قبل خودش را برای دیدار حساس و سرنوشت‌ساز مقابل ازبکستان در چارچوب مسابقه‌های انتخابی جام جهانی فوتبال روسیه آماده می‌کند، روز یکشنبه از ساعت ۲۳ در ورزشگاه شهر پودوگوریسا پایتخت مونته نگرو به مصاف تیم ملی این کشور می‌رود.
شاگردان کی‌روش پس از تمرین چند روزه در تهران از هفته گذشته عازم اتریش شدند و اردوی آماده‌سازی خود را در این کشور ادامه دادند. در روزهای نخست این اردو حدود ۱۱ بازیکن در تمرین‌ها حاضر بودند که در ادامه سردار آزمون، سعید عزت‌اللهی، میلاد محمدی، علیرضا جهانبخش، رضا قوچان‌نژاد و… به تمرین‌ها اضافه شدند.
تیم ملی پس از دیدار با مونته‌نگرو راهی دبی خواهد شد و تمرین‌های خود را برای دیدار با ازبکستان در ۲۲ خرداد در ورزشگاه آزادی ادامه می‌دهد.
تیم ملی مونته‌نگرو نیز همانند ایران خودش را برای مسابقه‌های انتخابی جام جهانی در قاره اروپا آماده می‌کند. این تیم در گروه E قاره اروپا و بعد از لهستان، با ۷ امتیاز در رده دوم قرار دارد و در صورت موفقیت در دیدارهای آتی خود، می‌تواند به پلی‌آف انتخابی جام جهانی صعود کند.
از برجسته‌ترین بازیکنان مونته‌نگرو می‌توان به استفان یووتیچ، مهاجم سویا، استفان ساویچ، مدافع اتلتیکو مادرید، مارکو باشا، مدافع لیل فرانسه، لوکا دوردوویچ، مهاجم زنیت سنت پترزبورگ روسیه اشاره کرد. البته هر ۲۳ بازیکن این تیم در تیم‌های اروپایی بازی می‌کنند و بر همین شرایط از مونته‌نگرو یک تیم بین‌المللی ساخته است.
سرمربی‌گری مونته‌نگرو را لیوبیشا تومباکوویچ سرمربی سابق استیل آذین بر عهده دارد و تاکنون با این تیم موفق ظاهر شده است. البته او در استیل آذین چندان موفق نبود و پس از چند هفته از این تیم جدا شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.