صفحه اصلی / بارسلونا را به اوج برمی‌گردانم

بارسلونا را به اوج برمی‌گردانم

سرانجام باشگاه بارسلونا بعد از کش و قوس‌های زیاد به جمع‌بندی نهایی رسید و ارنستو والورده را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد.
سرمربی جدید آبی اناری‌ها در اولین نشستی خبری‌اش قول داد که بارسلونا را به روزهای اوجش برگرداند. والورده که سابقه بازی کردن در بارسلونا را هم دارد گفت: مربیگری کردن در بارسلونا افتخار بزرگی برای من است. من باید بسیار احساس خوشبختی کنم که سران باشگاه بارسلونا به من فکر کردند و در نهایت با هم به توافق رسیدیم. با نهایت شور و هیجان آماده آغاز شدن چالشی جدید در زندگی خود هستم. امیدوارم که به بارسلونا کمک کنم تا بزرگ‌تر از چیزی باشد که الان است.
او ادامه داد: من سابقه بازی کردن در بارسلونا را هم دارم که اما شرایط یک مربی بسیار متفاوت از یک بازیکن است. مربی مسوولیت بیش‌تری دارد و همه چیز در یک تیم به او ختم می‌شود. کار سختی در بارسلونا دارم. می‌دانم که انتظارات از من و تیمم بسیار بالا است. آماده هستم تا بارسلونا به تیمی تبدیل کنم که هواداران رویای آن را در سر دارند.
والورده تاکید کرد که راه مربیان پیشین بارسلونا را ادامه خواهد داد. او گفت: بارسلونا در سال‌های اخیر به موفقیت عادت کرده است. مربیان بزرگی در این تیم مربیگری کردند و مهم‌تر این که بازیکنان استثنایی و بزرگی در بارسلونا بازی می‌کنند و من هم باید این روند خوب بارسلونا را ادامه دهم. در فوتبال موفقیت بستگی به کسب نتیجه و بالا بردن جام دارد. باید کاری کنم که هواداران بارسلونا افتخار کنند که طرفدار این تیم هستند.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.