صفحه اصلی / جزئیات سفر وزیر راه و شهرسازی به خوزستان برای افتتاح چند طرح بندری

جزئیات سفر وزیر راه و شهرسازی به خوزستان برای افتتاح چند طرح بندری

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز پنج شنبه ۱۱ خرداد وزیر راه و شهرسازی به همراه هیئتی متشکل از محمد سعیدنژاد رییس سازمان بنادر و دریانوردی و معاونان وی به خوزستان سفر می‌کند تا با حضور در بندر امام خمینی(ره) از چند پروژه مهم بندری بهره‌برداری نماید.
در همین راستا مدیر روابط عمومی بندر امام خمینی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: وزیر راه و شهرسازی در این سفر از روند پیشرفت پروژه کارخانه نورد فولاد (شرکت سنگین تن)بازدید میکند.
وی ادامه داد: هم‌چنین چند پروژه‌ی سرمایه گذاری با مشارکت بخش خصوصی شامل پروژه‌های احداث و بهره برداری از مخازن نگهداری روغن‌های خوراکی وارداتی، صادراتی و ترانزیتی (شرکت گلبرگ بهاران) و هم‌چنین احداث و بهره برداری از مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی سبک و سنگین شرکت جهان مخزن فارس با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح خواهد شد.
هم‌چنین قرار است ۳ دستگاه برج تخلیه غلات به عنوان فاز نخست ترمینال تمام مکانیزه شماره ۴ غلات  (شرکت نظم آفرینان صنعت سهند) با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری برسد.
شروع عملیات اجرایی پروژه تعمیرات اساسی و نوسازی خطوط ریلی داخلی مجتمع بندری امام خمینی (ره) (محور B ) از محل اعتبارات سازمان بنادر و دریانوردی و هم چنین به آب اندازی و بهره برداری از قایق گشت دریایی یگان حفاظت مجتمع بندری ‌امام خمینی (ره) از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به استان خوزستان و حضور در بندر امام خمینی است.
به گفته مدیر روابط عمومی بندر امام خمینی همزمان با حضور وزیر راه و شهرسازی در بندر امام‌خمینی عملیات خارج سازی مغروقه‌های کانال خور موسی آغاز می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.