صفحه اصلی / بارگیری روزانه هزار تن گندله

بارگیری روزانه هزار تن گندله

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران؛ سید مصطفی داودی با اشاره به نقش بسیار مهم ترانزیت ریلی کشور و رشد روزافزون خدمات ریلی عنوان کرد: با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده بین اداره کل راه‌آهن یزد و کارخانه‌های صنعتی چادرملو، ناوگان ریلی یزد به‌طور میانگین روزانه ۹ هزار و ۶۰۰ تن کنسانتره آهن را در کارخانه‌های چادرملو تخلیه و حدود هزار تن مواد تولیدی را از این کارخانه‌های به مقاصد مبارکه اصفهان و فولاد خراسان بارگیری می‌کند.
مدیرکل راه‌آهن یزد افزود: راه‌آهن یزد به‌طور متوسط روزانه هزار تن گندله از کارخانه‌های صنعتی چادرملو (گندله‌سازی اردکان) بارگیری و به مقصد صنایع بالادستی فولاد را جابجا می‌کند و امید است با تلاش همکاران و با طرح و برنامه‌های پیش رو و نیازسنجی کارخانه‌های صنعتی چادرملو، حمل بار را به میزان قابل‌توجه ای افزایش دهیم.
داودی با اشاره به پروژه بهسازی خطوط بلاک بافق – بهرام گفت: به‌منظور ارتقاء ایمنی و تسریع در عبور و مرور قطارها، بهسازی بلاک بافق- بهرام در محور یزد- بافق در دستور کار اداره کل راه‌آهن یزد قرار گرفت.
وی تصریح کرد: بازسازی محور مذکور حدود ۲۲ سال قبل انجام‌شده بود و تاکنون مورد بهسازی قرار نگرفته بود که با تصمیم‌گیری مسئولین راه‌آهن یزد و ستاد، این مهم، عملیاتی شد.
داودی با اشاره به بهسازی‌هایی که پیش‌ازاین روی بلاک‌های رخش- چاه خاور، یزدگرد- رخش و نائین- سیا کوه صورت گرفته عنوان کرد: محور بافق- بهرام یکی از پرترافیک‌ترین خطوط ریلی کشوراست که روزانه بالغ‌بر ۹۰ رام قطار مسافری و باری در این مسیر تردد می‌کند و نقطه اتصال چهار اداره کل هرمزگان، اصفهان، کرمان و شرق است.

همچنین مطالعه کنید:

درآمد ۸۰۶ هزار میلیارد تومانی دولت از مالیات در ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۸۰۵ هزار و ۹۲۲ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.