صفحه اصلی / حجم معاملات امروز فرابورس به یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون ورقه رسید

حجم معاملات امروز فرابورس به یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون ورقه رسید

 در حالی که بیش از نیمی از این حجم و ارزش چشم‌گیر به نماد معاملاتی شرکت توسعه صنایع معدنی امید که ۹۹.۹۹ درصد از سهام آن امروز به صورت یکجا و شرایطی عرضه شد، اختصاص داشت.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، امروز سه‌شنبه نهم خردادماه در بازارهای اول و دوم فرابورس ایران بیش از ۱۵۴ میلیون ورقه به ارزش نزدیک به ۴۳۳ میلیارد ریال دست‌به‌دست شد در حالی که نمادهای «ذوب» و «حسینا» به ترتیب بیشترین میزان حجم و ارزش را در این دو بازار در اختیار خود گرفتند.
در بازار سوم نیز  عرضه بلوکی سهام  شرکت توسعه صنایع معدنی امید با نماد «صنایع امید» صورت گرفت که نتیجه آن دادوستد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون سهم به ارزش بالغ بر یک هزار و ۴۱۱ میلیارد ریال بود.
همچنین در سه بازار پایه الف، پایه ب و پایه ج بیش از ۱۶۹ میلیون سهم به ارزش افزون بر ۲۱۶ میلیارد ریال نقل‌وانتقال یافت که نمادهای «لکما» و «بمیلا» بیشترین حجم و ارزش مبادلاتی را در این بازار به دست آوردند.
در همین حال بالغ بر ۳۲۳ میلیون ورقه در بازار اوراق با درآمد ثابت دست‌به‌دست شد که ارزشی بالغ بر ۳۱۳ میلیارد ریال را رقم زد.
امروز در میان نمادهای معاملاتی فرابورس ایران نمادهای «قچار»، «سدبیر» و «کمرجان» بیشترین افزایش قیمتی را به همراه داشتند و «حپارسا»، «اتکام» و «بمپنا» در صدر نمادهایی که امروز بیشترین کاهش قیمتی را تجربه کردند، ایستادند.
به علاوه نمادهای «ذوب»، «بمپنا» و «میدکو» با کمتر از یک واحد در ریزش آیفکس نیز اثرگذار بودند؛ بدین ترتیب شاخص کل فرابورس ایران امروز با حدود یک و نیم واحد افت مواجه شد و در ارتفاع ۹۱۵ واحدی قرار گرفت.
در ادامه نماد تسه۹۵۱۱ با دادوستد نزدیک به ۲۸ هزار ورقه به ارزش حدود ۲۱ میلیارد ریال در صدر تابلو اوراق با درآمد ثابت از نظر میزان حجم و ارزش معاملاتی قرار گرفت. اوراق تسهیلات مسکن امروز در بازه قیمتی ۷۲۷ تا ۷۶۱ هزار ریال خریدوفروش شدند.
 
 
 
 
 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.