صفحه اصلی / تا به حال چنین بازی ضعیفی از استقلال ندیده بودم

تا به حال چنین بازی ضعیفی از استقلال ندیده بودم

برای گفتن مقابل حریفش نداشت.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، مهدی فنونی زاده، با اظهار ناراحتی از شکست استقلال برابر العین در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: تا به حال چنین بازی ضعیفی را از استقلال تماشا نکرده بودم. هرگز فکر نمی کردم آبی پوشان چنین شکست سنگینی را متحمل شوند.
وی تاکید کرد: هیچ کار تاکتیکی و فنی از استقلال ندیدیم. آنها از ابتدای بازی تا دقایق پایانی سردرگم بودند و حتی نتوانستند سه پاس سالم به هم بدهند. این ضعف بزرگی برای استقلال است. البته جای تعجب است که چرا منصوریان دست به ترکیب دیدار رفت زد و چند جابجایی انجام داد. اعتقاد دارم او باید پاسخ هواداران در این مورد را بدهد.
فنونی زاده در ادامه خاطرنشان کرد: مگویان هرگز نتوانست تا دقایق پایانی در جای خودش قرار گرفت بازیکن تاثیرگذاری برای استقلال باشد. او دقیقا مثل یک فوتبالیست آماتور بازی می کرد. البته بقیه بازیکنان هم در حد و اندازه خودشان نبودند و نمی دانم چه اتفاقی برای استقلال در این چند روز پس از برد بازی رفت آمده بود که این چنین ضعیف مقابل حریف ظاهر شد.
پیشکسوت استقلال تصریح کرد: در این بازی کاملا تفاوت ها را بین استقلال و العین مشاهده کردید. اگر در فوتبال مان سرمایه گذاری و بازیکن بزرگ جذب نکنیم این اتفاق گریبان دیگر تیم های ایرانی هم خواهد گرفت.
وی در ادامه افزود: شاید اگر امید ابراهیمی و نورافکن در این دیدار حضور داشتد چنین نتیجه غیرقابل باوری به دست نمی آمد اما این بازی تمام شده و مسئولان استقلال باید به فکر فصل آینده باشند و باید نفراتی را جذب کنند که بتوانند در لیگ داخلی و لیگ قهرمانان به موفقیت دست پیدا کنند.
فنونی زاده در پایان خاطرنشان کرد: در این شرایط مشخص می شود که تیم های بزرگ به کمیته فنی قوی نیاز دارد تا در این مواقع به کمک سرمربی آمده و او را از این شرایط سخت نجات دهد.

 

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.