صفحه اصلی / دستاوردهای بانک مرهون تلاش کارکنان پر تلاش آن است

دستاوردهای بانک مرهون تلاش کارکنان پر تلاش آن است

مرهون همت و تلاش همکاران صدیق و پرتلاش آن است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان خراسان رضوی، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک – در این بازدید اظهار داشت: باید با تدبیر، برنامه ریزی دقیق و شناخت بازار برای جذب منابع ارزان قیمت تلاش کنیم و با مدیریت صحیح و مصرف بهینه، شاهد بهبود عملکرد و ارتقاء بهره وری باشیم.
مدیر عامل بانک، هدف از این سفر را تعامل مستقیم و چهره به چهره با همکاران و آشنایی نزدیک با مسایل و مشکلات آنان عنوان کرد و گفت: در این سفرها تلاش می شود علاوه بر اطلاع یابی از مشکلات همکاران، ضمن بررسی و اتخاذ تصمیم مناسب با ارائه راهکار مقتضی در کوتاه ترین زمان ممکن، نسبت به رفع مسایل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی اقدام شود.
ایمانی بهره وری سرمایه انسانی را از مولفه های اصلی رشد و پیشرفت سازمانی دانست و ابراز داشت: توجه به نیازهای مادی و معنوی سرمایه انسانی و ایجاد فضای وحدت و همدلی در بین کارکنان در مسیر نیل به اهداف عالی بانک و دست یابی به چشم انداز پیش بینی شده باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
وی در این دیدار ها با تقدیر از زحمات و تلاش تمامی همکاران در پیشبرد اهداف بانک گفت: توفیقات و عدم موفقیت یک سازمان به عملکرد کارکنان آن وابسته است و بی تردید افتخارات و دستاوردهای بانک مهر اقتصاد در عرصه های مختلف نیز مرهون همت و تلاش همکاران صدیق و پر تلاش است.
ایمانی پرداخت تسهیلات را یکی از اولویت های بانک در ماه های ابتدایی سال عنوان کرد و افزود: اعتبارات از ارکان اصلی یک بنگاه اقتصادی است و چنانچه این ستون محکم باشد سایر اجزاء سازمان نیز مستحکم خواهد ماند.
ایمانی هدف بانک را به عنوان یک بنگاه اقتصادی کسب سود عنوان کرد و اظهار داشت: شعب باید با مصارف بهینه و بهنگام کوشش کنند تا سودآوری ارتقاء یابد و خواسته اصلی سهامداران بانک که افزایش بهره وری است، محقق گردد.
گفتنی است مدیر عامل بانک در این بازدید ها ضمن بررسی عملکرد شعب در بخش منابع، مصارف، سود و زیان و معوقات از شعبی که به برنامه های پیش بینی شده دست یافته بودند تجلیل به عمل آورد.
محمد صادقی – رئیس اداره امور شعب استان خراسان رضوی – نیز در این بازدید ضمن قدردانی از حضور مدیر عامل و هیئت همراه، مسیر حرکت شعب استان را سود آور و بر اساس سیاست های کلان بانک مهر اقتصاد ارزیابی کرد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.