صفحه اصلی / بانک صنعت و معدن رتبه ایران را در بازار پولی و مالی جهان بهبود بخشید

بانک صنعت و معدن رتبه ایران را در بازار پولی و مالی جهان بهبود بخشید

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، در نامه ای به افخمی مدیرعامل بانک صنعت و معدن از این بانک به خاطر بازپرداخت بخشی از بدهی های معوقه کشور به بیمه های هرمس آلمان و ساچه ایتالیا که موجب ارتقاء و بهبود رتبه ایران در بازار پولی و مالی در جهان می شود قدردانی کرد.
کرباسیان دراین نامه آورده است: برخود لازم میدانم مراتب قدردانی خود و سایر همکاران این سازمان را در جهت همکاری و مساعی جنابعالی و همکاران محترم بانک صنعت و معدن در خصوص بازپرداخت بخشی از بدهی های معوقه کشور به بیمه های هرمس آلمان و ساچه ایتالیا که منجر به ارتقا و بهبود رتبه ایران در بازار پولی و مالی در جهان خواهد شد را اعلام و ارج می نهیم .
وی افزود: به امید روزی که مرزهای توسعه یافتگی در دوران پساتحریم در دولت تدبیر و امید ، یکی پس از دیگری با درایت و سختکوشی و تلاش مضاعف دلسوزان کشور با اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی پیموده و گشوده شود.
گفتنی است بانک صنعت و معدن بازپرداخت بدهی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به بیمه هرمس به مبلغ ۹۰ میلیارد تومان و بدهی های سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به بیمه هرمس به مبلغ ۵۶ میلیارد تومان و بیمه ساچه ایتالیا به میزان ۲۲۰ میلیون یورو را تامین مالی کرده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.