صفحه اصلی / خرید و فروش وام ۲۵ میلیونی غیر قانونی است

خرید و فروش وام ۲۵ میلیونی غیر قانونی است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایپا نیوز، مدیر بازاریابی و فروش گروه سایپادر خصوص طرح وام ۲۵ میلیونی گفت: طرح اعطای وام ۲۵ میلیون تومانی از فردا در نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور آغاز خواهد شد و مشتریان محترم می توانند جهت دریافت وام به نمایندگی های مجاز مراجعه نمایند.
رضا تقوی خاطر نشان کرد: هیچ گونه وجه اضافی در نمایندگی های گروه سایپا جهت دریافت وام از مشتریان اخذ نخواهد شد و مشتریان می بایست از طریق نمایندگی ها اقدام و مبلغ خودرو را از طریق حواله و یا POS فقط در وجه شرکت سایپا پرداخت نمایند.
وی با اشاره به اخبار منتشر شده در خصوص خرید و فروش غیر مجاز وام ۲۵ میلیون تومانی خودرو گفت: طی ساعات گذشته اخبار خرید و فروش وام خودرو به ازای دریافت ۱۵ میلیون ریال در سطح کشور منتشر شده که این موضوع غیر قانونی می باشد.
مدیر بازار یابی و فروش گروه خودروسازی سایپا همچنین اظهار داشت: گروه خودروسازی سایپا هیچ گونه مسئولیتی در قبال پرداخت وجه نقد، دفاتر غیر مجاز، سایت های غیر رسمی و … نخواهد داشت و مشتریان محترم می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی های مجاز و یا سایت اینترنتی گروه به آدرس www.saipagroup.ir مراجعه نمایند

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.