صفحه اصلی / مسابقه علمی دانشجویی «اینودیا» با شعار کسب‌وکار در واحد علوم دارویی برگزار شد

مسابقه علمی دانشجویی «اینودیا» با شعار کسب‌وکار در واحد علوم دارویی برگزار شد

 واحد علوم دارویی برگزار شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از آنا، مسابقه علمی دانشجویی «اینودیا» با شعار کسب‌وکار، رؤیا تا واقعیت در دانشگاه‌های شهر تهران با حضور استادان، دانشجویان، معاون پژوهش و فناوری واحد علوم دارویی، رئیس و مدیران دانشکده علوم و فن‌آوری‌های نوین، سرمایه‌گذاران و حامیان مسابقه در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده علوم و فناوری‌های نوین واحد علوم دارویی برگزار شد.
در این مسابقه، نماینده تیم‌های منتخب به‌نوبت در جایگاه حاضرشده و ایده‌های خود را برای داوران و حضار تشریح و داوران حاضر با توجه به معیارهای موردسنجش درراه اندازی کسب‌وکارهای نو، اقدام به امتیازدهی کردند.
درمجموع تعداد ۵۵ ایده در سامانه مسابقه ثبت شد که از آن‌ها تعداد ۳۵ ایده پس از داوری در مرحله اول به مرحله دوم و پس از داوری مجدد تنها ١١ ایده به مرحله نهایی راه یافتند. از این تعداد ۵ ایده برگزیده شد که به اعضای ایده‌های برتر جوایز نقدی و غیر نقدی، لوح و گواهی شرکت در این رویداد اهدا شد و به همه تیم‌های راه‌یافته به مرحله نهایی جوایز غیر نقدی و گواهی شرکت تقدیم شد.
میهمان ویژه این مسابقه دکتر علیرضا توکلی رئیس پارک‌های علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی بود که با سخنرانی وی امکان پیوند نفرات برتر این رویداد برای پیاده‌سازی، اجرا، تولید و استفاده از ظرفیت‌های پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شد.
اینودیا برگرفته از کلمات نوآوری (Innovation) و ایده (Idea) است که مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت.

همچنین مطالعه کنید:

بهبود عملکرد تعاونی ها برای مشارکت تولید ضرورت دارد/خیز تعاونی‌ها برای توسعه اشتغال دانش بنیان

شایلی قرائی به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم،‌ با نامگذاری سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.