صفحه اصلی / سایپا به عنوان ۱۰ تجربه موفق بهبود بهره وری انتخاب شد

سایپا به عنوان ۱۰ تجربه موفق بهبود بهره وری انتخاب شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایپانیوز، از میان پروژههای ارائهشده گروه خودروسازی سایپا به جشنواره ملی بهرهوری، دو پروژه «برنامهریزی پیشامدگرا» و «پیادهسازی سیستم کانبان الکترونیکی (اقلام غیرپلیمری) خط تولید مونتاژ سراتو» از معاونت برنامهریزی جامع تولید گروه سایپا، به عنوان ۱۰ طرح برتر انتخاب و به ترتیب موفق به کسب لوح تقدیر و سپاسنامه از این جشنواره شد.
بر اساس این خبر، همسو با سند راهبردی توسعه بهرهوری گروه سایپا و در راستای ترویج فرهنگ بهرهوری و ارزشهای سازمانی، اداره توسعه بهرهوری معاونت اداری و توسعه منابع انسانی گروه سایپا همه ساله نسبت به شناسایی وگردآوری پروژههای بهرهوری واحدهای مختلف سایپا اقدام و به صورت هفتگی پروژههای بهرهوری  و مدیریت هزینه را که در مدیریتها و معاونتها تعریف میشوند مورد بررسی قرار میدهد.
بر همین اساس و با حمایتهای مدیریت عامل گروه سایپا، مقوله اهتمام به بهرهوری در این گروه نهادینه شده و در سند جامع اخلاقی سایپا نیز به عنوان یکی از ارزشهای سازمانی به آن تاکید شده و در سال گذشته بالغ بر ۱۰۴ میلیارد تومان کاهش هزینه و افزایش درآمد برای شرکت سایپا کسب شده است.
این گزارش می افزاید: تنظیم برنامهریزیهای آتی در تولید، یکی از مهمترین اهداف پروژه برنامهریزی پیشامدگرا بوده بهگونهای که مجموعه اتفاقها در انتها بیشترین تطبیق را با برنامه خواهد داشت و برنامهریزی پیشامدگرا چندین سال است که در شرکت در حال انجام است و سایپا با این پروژه  به نقاط بسیار خوبی دست یافته است.
گفتنی است اختتامیه هشتمین جشنواره ملی بهرهوری به مناسبت روز ملی بهرهوری در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد و از برترین شرکتهای بهرهور ملی تقدیر بهعمل آمد.
 
 

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.