صفحه اصلی / حیثیت زنان را بازیچه مطامع سیاسی نکنیم

حیثیت زنان را بازیچه مطامع سیاسی نکنیم

 فاطمه آلیا در یک اظهارنظر غیرکارشناسی بیان داشت معاونت امور زنان ریاست جمهوری، اطلاعات زنان بین ۲۰ تا ۲۵ سال را در اختیار دفتر صندوق جمعیت ملل متحد برای کار در آنتالیا قرار داده است. تا کنون به یاد ندارم چنین توهین زشت و صریح و زننده‌ای به عفت زنان پاکدامن ما شده باشد و بدتر از آن سکوت و بی‌تفاوتی برخی‌ها در مقابل نشر اکاذیب را شاهد بودیم.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا و به نقل از اداره کل امور بانوان استانداری تهران،  ثریا شارقی افزود: این سخنان نسنجیده گل به خودی است و در زمین دشمن را باز کردن است. چرا افراد مدعی و حساس به شرف و ناموس با این صحبت‌های کذب فردی که دو دوره نماینده مردم هم بوده است، واکنشی نشان نمی‌دهند؟. در سرزمین ما ایران، گوهر عفت زنان ما بیشتر از هر رفتار فرهنگی در این تمدن غنی، می‌درخشد و چگونه است در این تمدن غنی برای سیاست و قدرت از سیاه کردن این گوهر تابناک نمی‌ترسیم. از همه مهمتر از وجدانمان چه؟.
وی افزود: وجدان هم هیچ از خدا هم نمی‌ترسیم؟ این حس قدرت چیست که وقتی به میان می‌آید دیگر هیچ چیز را نمی‌بینیم؟. حتی ارزش‌ها را هم برای خودمان در هر زمان هر تعریفی که خودمان بپسندیم ترسیم می‌کنیم. رسیدن به هدف متوسل شدن به هر ابزاری را برایمان توجیه می‌کند حتی اگر آن ابزار "حیثیت" باشد.
مدیرکل امور بانوان استانداری تهران اظهار کرد: حتی اگر خدای ناکرده نعوذباالله چنین موضوعی هم صحت داشته باشد، چگونه ملاحظه نظام جمهوری اسلامی را نمی‌کنیم؟. توهین شما با توهین و جسارت وهابی‌ها چه فرقی دارد؟ مشکل شما با دولت نباید باعث شود آبروی زنان مملکت اسلامی‌مان را به بازی بکشد.
شارقی گفت: تلاش‌های بی وقفه، دلسوزانه و کارشناسانه و مادرانه مولاوردی برای همه زنان ایران اثبات شده است و گفتن این نظرات غیر کارشناسی برای همگان روشن است که فقط به قصد تقرب مطامع سیاسی است لذا باید فاطمه آلیا از زنان ایران ما ابراز شرمندگی و عذرخواهی کند. به امید روزی باشیم که فرهنگ رقابت سیاسی را با اخلاق عجیب کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.