صفحه اصلی / ایجاد تحول ساختاری در حوزه مخابرات در منطقه آزاد اروند

ایجاد تحول ساختاری در حوزه مخابرات در منطقه آزاد اروند

 از ایجاد تحول ساختاری در حوزه مخابرات در منطقه خبر داد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  فرینا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که به مناسبت سال روز فتح خرمشهر به منطقه آزاد اروند سفر کرده بود، برخی از پروژه های مخابراتی را افتتاح و کلنگ زنی کرد.
کمال رضایی گفت: با روی کار آمدن مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره در ۴ سال گذشته، توجه به توسعه زیرساخت های ارتباطی و پایه های ساختاری عمران و توسعه شهری بیش از گذشته در سازمان منطقه آزاد اروند بود و در این راستا رایزنی ها و تدوین استراتژی های کلان توسعه ای آغاز شد.
در این میان توجه به ساختار اقتصادی و صنعتی آبادان و خرمشهر این میزان از توجه به گسترش زیرساخت های عمرانی و مخابراتی را در منطقه بیشتر کرده بود.
رضایی افزود: بر همین اساس از ۴ سال گذشته برنامه ریزی ها و مطالعات گسترده در حوزه مخابرات و توسعه شبکه فیبر نوری آغاز شد و امروز توانستیم با همیاری و همکاری شرکت مخابرات ایران و عنایت ویژه وزارت محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات، گام های خوبی را برداریم.
وی گفت: در سفر وزیر ارتباطات به منطقه آزاد اروند چهار تفاهم نامه در حوزه مخابرات به امضا رسید.
مدیر زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند افزود: این تفاهم نامه ها  با حضور وزیر فی مابین سازمان منطقه آزاد اروند، شرکت مخابرات ایران، آموزش و پرورش، شرکت پالایش و پخش آبادان،  دانشگاه شهید چمران و جمعیت هلال احمر منعقد گردید.
 گسترش شبکه فیبر نوری خانگی مجموعه منازل شرکتی منطقه بریم آبادان، هوشمند سازی مدارس آبادان و خرمشهر،  مراقبت های از راه دور در بستر فیبر نوری خانگی و ارائه خدمات سلامت در بستر فیبر نوری و راه اندازی مرکز علمی کاربردی تخصصی مخابرات و فناوری اطلاعات در منطقه آزاد اروند از جمله ۴ تفاهم نامه ای بود که با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات منعقد شد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.