صفحه اصلی / بهسازی و روکش آسفالت محور قم – نیزار

بهسازی و روکش آسفالت محور قم – نیزار

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم، عباس فراهانی بیان کرد: با توجه به اهمیت محور قم- نیزار و حجم بالای تردد وسایل نقلیه، بهسازی و روکش آسفالت محور مذکور از ابتدای سال جاری در اولویت کاری این اداره قرار گرفت.
مدیرساخت و توسعه راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به اینکه طول اجرای این پروژه ۱۲ کیلومتر خواهد بود، افزود: قطعه اول بهسازی و روکش آسفالت از ابتدای خلج‌آباد به طول ۷.۵ کیلومتر و قطعه دوم از ابتدای حوزه استحفاظی حدفاصل پارک جنگلی غدیر تا ابتدای پل راه ‌آهن به طول ۴.۵ کیلومتر خواهد بود.
وی در خصوص جزییات اجرای پروژه توضیح داد: در قطعه اول عملیات درزگیری، لکه‌گیری و لایه آسفالت توپکا و در قطعه دوم عملیات دو لایه آسفالت، درزگیری، لکه‌گیری و شانه‌سازی انجام می‌گیرد.
فراهانی گفت: اعتباری که برای اجرا و بهره‌برداری از این پروژه اختصاص یافته بالغ بر ۳۵ هزار میلیارد ریال است.
مدیرساخت و توسعه راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم ضمن بیان اینکه مدت زمان اجرای پروژه چهارماه  است، اظهارکرد: طبق برآوردهای انجام شده قطعه اول پروژه بهسازی و روکش آسفالت قم – نیزار تا دو ماه آینده و قطعه دوم نیز بلافاصله عملیاتی می‌شود و در طول دو ماه به بهره ‌برداری خواهد رسید.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.