صفحه اصلی / یک مرکز آموزشی ۱۲ کلاسه درفاز ۵ شهر جدید اندیشه احداث شد

یک مرکز آموزشی ۱۲ کلاسه درفاز ۵ شهر جدید اندیشه احداث شد

 در دسترسی اهالی به کلاس  های درسی و افزایش مجتمع های آموزشی در این فاز اقدام به احداث و تکمیل یک مرکز آموزشی نمود .
به گزارش کسب و کار نیوز با تحویل وسکونت شهروندان فهمیم شهر جدید اندیشه ، در واحدهای مسکن مهر فاز ۵،شرکت عمران جهت رفاه حال ساکنین این فاز و برابری در دسترسی اهالی به کلاس  های درسی و افزایش مجتمع¬ های آموزشی در این فاز اقدام به احداث و تکمیل یک مرکز آموزشی نمود .
اجرای این پروژه نیمه ساز آموزشی در سایه سار تعامل سازنده میان شرکت عمران و شهرداری شهر جدید اندیشه امکان پذیر شد.
در حال حاضر این مدرسه ۱۲ کلاسه در نزدیکی پروژه مسکن مهر ۸۶۸ واحدی فاز ۵ در زمینی به مساحت ۶۱۹۱ مترمربع در حال احداث می باشد ودارای پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصد است که با کوشش های بی وقفه شرکت عمران با هدف مطلوب تر نمودن سرانه های آموزشی ودسترسی یکسان وآسان شهروندان این فاز همچون سایر فازهای شهر اندیشه به لحاظ برخورداری عادلانه از امکانات و سرانه¬ های شهری، در حال تکمیل است.
 افزودنی است هزینه ساخت این پروژه عمرانی بالغ بر۲۲ میلیارد ریال برآورد گردیده است که مثل سایر پروژه¬ های آموزشی سطح شهر که در سالیان گذشته احداث گردیده، از سوی شرکت عمران شهر جدید اندیشه تأمین می¬ گردد .
خاطر نشان می سازد در راستای این تفاهم و تعامل اثرگذار شهری، به زودی جهت برطرف نمودن نیازهای فرهنگی ـ مذهبی ساکنین شریف فاز ۵ عملیات اجرائی احداث مسجد امام هادی (ع) در نزدیکی این پروژه آموزشی آغاز خواهد شد.
در پایان مجموعه شرکت عمران وظیفه خود می¬داند از همکاری و همراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار محترم اندیشه جهت در اختیار گذاشتن زمین وساختمان نیمه کاره قدردانی نماید.

 

همچنین مطالعه کنید:

واردات خودرو‌های نو ادامه دارد

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد اتابک وزیر صمت در خصوص واردات خودرو  گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.