صفحه اصلی / قیمت نان در ماه رمضان تغییری نکرده است

قیمت نان در ماه رمضان تغییری نکرده است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از رازق، قاسم زراعتکار رئیس اتحادیه نانوایان از ثبات قیمت انواع نان در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: نرخ انواع نان های تافتون، سنگک، بربری و لواش تغییری نکرده است و در ماه رمضان نیز نرخ نان با همان تعرفه سابق عرضه می شود.
وی درباره نانوایی های آزادپز و یارانه ای بیان کرد:
۲۰درصد از نانوایی ها کل کشور آزادپز هستند که این مقدار در سطح استان تهران ۲۴و نیم درصد است و ۸۰درصد از مابقی نانوایی های کل کشور از آرد یارانه ای استفاده می کنند.
رئیس اتحادیه نانوایان با بیان اینکه قیمت نان در نانوایی های آزادپز بستگی به عرضه و تقاضا دارد، افزود: قیمت نان در نانوایی های آزادپز بر اساس دستورالعملی که به آنها ابلاغ شده است می باشد و به توافق بین مشتری و فروشنده و بر مبنای حجم و وزن نان، مقدار کنجد و…ارتباط دارد.
زراعتکار با اشاره به یکسان سازی آرد در کلیه نانوایی ها، بیان کرد: دولت می بایست در مسیر یکسان سازی آرد قرار گیرد تا شرایط لازم برای رقابت سالم و عرضه نانی با کیفیت که منجر به رضایت مصرف کننده می باشد را فراهم کند.
وی اتحادیه ها را پل ارتباطی بین بخش های مرتبط عنوان کرد و افزود: اتحادیه ها پل ارتباطی بین دولت، مصرف کنندگان و اعضای صنف هستند که می بایست با تعامل و همکاری بیشتر شرایط لازم برای رضایتمندی کلیه افراد مذکور و مردم را فراهم سازند.
رئیس اتحادیه نانوایان، در پایان با تشکر از کلیه همکاران خود در سطح کشور خاطرنشان کرد: از کلیه نانوایان زحمتکش خواهشمندم که در این ماه مبارک با وجود تمام مشکلاتی  که در این صنف متحمل می شوند نانی با کیفیت به مردم عرضه کنند تا دعای خیر مردم در سفره ماه رمضان پشت سر آنها باشد.

همچنین مطالعه کنید:

یارانه ۱۰ هزار یورویی برای تاکسی‌های برقی/​ ۷ هزار خودروی برقی در راه ایران

به گزارش کسب و کار نیوز ، حسن کریمی ‌‌سنجری، مدیر طرح خودروهای برقی وزارت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.