صفحه اصلی / شورای همکاری زنان از تخلف انتخاباتی رسانه ملی گلایه کردند

شورای همکاری زنان از تخلف انتخاباتی رسانه ملی گلایه کردند

 کرده باشد رسانه ملی را در اختیار کاندیدای پیروز قرار داد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، شورای همکاری‌های زنان در نامه‌ای به اعضای کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری خواستار رسیدگی به برخی تخلفات رخ‌داده در رسانه ملی شد.
در این نامه آمده است:
«با سلام و احترام؛
ملت بزرگوار ایران در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ باری دیگر برگ زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی را ورق زد و با حضور شکوهمندانه و مقتدرانه خود یک بار دیگر مردمسالاری را به نمایش گذاشت. جا دارد که از همه آن‌ها که با زحمات خود و همه ملت که با تک به تک آراء این برگ زرین را خلق کردند تشکر شود.
در این میان اما تلاش در جهت قانون مداری و حفظ همه اصول قانونی از ملزوماتی است که همگان هم موظف به اجرای آن هستند و هم ملزم به سفارش کردن به آن.
مستحضرید که طبق قانون صحت انتخابات توسط شورای محترم نگهبان تأیید می‌شود. به این ترتیب نتیجه انتخابات رسمیت یافته و رئیس جمهور محترم به مراحل بعدی برای کسب جایگاه حقوقی وارد می‌شود.
صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که صدای رسمی کشور و متعلق به ملت و موظف به اجرا و حفظ قانون است پیش از این که شورای محترم نگهبان صحت انتخابات را تأیید کرده باشد رسانه ملی را در اختیار کاندیدای پیروز انتخابات قرار داد. این تخلف آشکار شکستن جایگاه قانونی شورای محترم نگهبان و باز کردن راه قانون شکنی است که لازم است به آن رسیدگی شود.
به این وسیله از این قانون‌شکنی صداوسیما که از مصادیق تخلفات انتخاباتی است شکایت می‌شود و تقاضای رسیدگی به این شکایت را دارد. بدیهی است این عملکرد خلاف قانون نقش مؤثری دارد که در این شرایط حساس بر همه مسائل در همه ابعاد تأثیر می‌گذارد.
رونوشت این نامه به شورای محترم نگهبان و قوه قضاییه که هر دو در این کمسیون نماینده دارند جهت رسیدگی و پی گیری طرح دعوا ارسال می‌شود.
از خداوند باریتعالی توفیق خدمت به انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای نظام مقدس اسلامی را خواستاریم.
توران ولی مراد؛ مدیر شورای همکاری‌های زنان
۱ خرداد ۱۳۹۶

همچنین مطالعه کنید:

صادرات نفت ایران به بالاترین رکورد ۶ ساله صعود کرد

به گزارش کسب و کار نیوز ، روزنامه فایننشیال تایمز با استناد به گزارش شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.