صفحه اصلی / بیشتر تجهیزات صنعت آب از داخل تامین می شود

بیشتر تجهیزات صنعت آب از داخل تامین می شود

تجهیزات و تاسیسات صنعت آب تولید داخل است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، «علیرضا نوذری پور» روز دوشنبه در دومین رویداد ایده بازار و فن بازار آبفای استان تهران در تالار آبگینه آبفای استان تهران گفت: استفاده گسترده صنعت آب از تولیدهای داخلی ضرورت رفتن به سمت استفاده از فن آوری های جدید را دو چندان کرده است.
وی براستفاده از توان نوآوران و خلاقان داخلی برای برطرف کردن نیازهای این صنعت تاکید کرد و افزود: جوانان مستعد ایرانی می توانند در صورت حمایت، طرح های خلاقانه ای ارایه کنند که نیازها و مشکلات صنعت را برطرف کند.
قایم مقام مدیرعامل آبفای استان تهران بر حمایت بخش دولت از خلاقان و نوآوران تاکید کرد و گفت: دولت باید شرایطی را فراهم کند تا نوآوران بتوانند به راحتی ایده خود را به محصول کاربردی تبدیل کنند.
نوذری پور صنعت آب را صنعتی با فرصت های بسیار برای ایده پردازان و نوآوران توصیف کرد که می توانند با ارایه ایده های نوین ضمن برطرف کردن مشکلات این صنعت شاهد تبدیل ایده به محصول باشند.
این مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران ارتباط این شرکت را با بخش دانشگاهی سازنده توصیف کرد و درعین حال خواستار گسترش ارتباط با بخش صنعت شد.
به گزارش ایرنا، دومین رویداد ایده بازار و فن بازار آبفای تهران با ارایه ۲۸۰ ایده نوآورانه در محل تالارآبگینه آبفای تهران درحالی برگزارشد که اکنون اینترنت اشیاء انقلابی در جهان ایجاد کرده و ارتباط ماشین با ماشین را برقرار کرده است و این ایده بازار نمودی از اینترنت اشیا ندارد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.