صفحه اصلی / ورود یک فرانچایز بین المللی معتبر خارجی به ایران

ورود یک فرانچایز بین المللی معتبر خارجی به ایران

نماینده و مجری رسمی ‌فروشگاه‌های زنجیره‌ای برگرسان با اعلام اینکه مجوزهای قانونی فعالیت این ‌برند درایران ر ا دریافت و آماده فعالیت هستند، افزود: برای فعالیت رسمی و قانونی یک برند خارجی در ایران نیاز به دریافت نمایندگی از شرکت مادر وهمچنین دریافت مجوزهای قانونی ازسازمان‌ها و نهادهای ذیربط در داخل کشور است
اولین ورود رسمی فرانچایزور خارجی
بر اساس اعلام واحد حقوقی شرکت زرین کاوش دی، «ثبت علامت تجاری به معنای مجوز فعالیت نیست» و باید از چندین سازمان دیگر نیز مجوز فعالیت دریافت شد، مجری برند برگر سان شرکت یاملی در ایران به نمایندگی شرکت مسترفرانچایز  تمام این مجوزها از سازمانای ذیربط دریافت کرده است.
مدیر حقوقی مجری برند برگرسان ایران با انتقاد از سوء استفاده برخی افراد از عدم آگاهی مخاطبان، تصریح ‌کرد: متاسفانه با وجود شرایط و شایعات موجود در دوران پسا برجام برخی با ارائه چند برگ کاغذ، نظر سرمایه‌ گذاران را برای همکاری جلب میکنند و این در حالی است که تا پیش ازاین هیچ برند خارجی در حوزه فرانچایز رستوران و فست‌ فود خارجی مجوز فعالیت در ایران را دریافت نکرده ‌است و تمام ادعاهای پیشین کذب محض بوده است.
وی ادامه‌ داد: شرکت  زرین کاوش دی به عنوان نماینده فرانچایز برند برگرسان یاملی کورپوریشن ضمن اعلام فعالیت رسمی در ایران به افرادیکه با نیت سوء استفاده خود را نماینده این برند معرفی می‌کنند، هشدار می‌دهد که از مسیرهای قانونی با ایشان برخورد کرده و مانع از رفتار متقلبانه ایشان خواهد شد.
مدیر حقوقی فرانچایز برند بین‌المللی برگرسان با بیان اینکه رستوران‌ها و فست فودهای برگرسان به پشتوانه واحدهای تولید کننده موادغذایی مرتبط شرکت زرین کاوش دی در ایران فعالیت خواهند کرد، توضیح‌ داد: هدف از اخذ نمایندگی این برند بین‌المللی تنها نگاه تجاری نبوده و توسعه تولید داخلی،حمایت از کالا و کار ایرانی وایجاد اشتغال و کارآفرینی در حوزه برندینگ در اولویت اول قراردارد.
وی با بیان اینکه با ایجاد هر شعبه فست‌ فود برگر سان شرکت یاملی از این فرانچایز بین المللی برای بیش از 30 نفر نیروی کار به طور مستقیم شغل ایجاد می‌شود، اظهار داشت: با توجه به تأمین اکثر مواد اولیه شعب برگر سان در داخل کشور، میزان قابل توجهی فرصت شغلی نیز در این بخش ایجاد خواهد شد.
ایشان در ادامه به بازتاب بین‌المللی و رسانه ای فعالیت اینگونه برندهای معتبر رستوران و فست فود زنجیره‌ ای از یک فرانچایزور بزرگ بین المللی در ایران اشاره ‌کرد و گفت: این اتفاق تبلیغات منفی مخالفان و بدخواهان کشور را که تلاش می‌کنند که ایران را کشور نا‌ امن برای سرمایه‌ گذاری و گردشگری معرفی کنند خنثی خواهد ‌کرد، چرا که قطعا یک فرانچایز معتبر بین‌المللی و چند ملیتی تمایلی به فعالیت و سرمایه گذاری در کشوری نا‌ امن را ندارد.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با مساعدت و حمایت مسؤلان ذیربط بتوانند با سودجویانی که می‌خواهند از عنوان برند برگر سان سوء استفاده کنند، برخورد کنند و گفت: امیدواریم با مشارکت علاقمندان به سرمایه‌ گذاری در صنعت رستوران و فست‌ فود بتوانیم خدماتی درشأن مصرف‌ کننده ایرانی ارائه دهیم.
همچنین با حمایت سازمان های ذیربط راه ورود دیگر فرانچایزها و برندهای بین المللی به ایران هموار شده تا از ادعاها و تبلیغات دروغین بعضی افراد سودجو جلوگیری کرده و از علاقه مندان  در این بخش حمایت کرده تا سرمایه گذاران در صنعت فست فود و رستوران که تمایل به اخذ نمایندگی از فرانچایزورهای خارجی را دارند به صورت کاملا قانونمند فعالیتشان را شروع کنند تا عواید حاصل از آن به صورت کاملا قانونی صرف آبادانی ایران شود و همچنین گامی در جهت کارآفرینی و ایجاد اشتغال برداشته شود.
به نظر میرسد تفاهم نامه همکاری شرکت زرین کاوش دی مجری برند برگرسان و فرانچایزور بین المللی طرف قرارداد راه ورود برندهای بین المللی را به بازار ایران از مسیرهایی کاملا قانونمند هموار کرده و نوید بخش جنبشی نو و در سطح استاندارد برندهای رستورانی و فست فودهای بین المللی هموار سازد.  

همچنین مطالعه کنید:

گرانی چندباره لبنیات

شایلی قرائی به گزارش کسب و کار نیوز، درحالی که نرخ فرآورده های لبنی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *