صفحه اصلی / انتقال تکنولوژی یک محصول کره ای به ایران

انتقال تکنولوژی یک محصول کره ای به ایران

به گزارش کسب و کار نیوز بهمن آبادی مدیر عامل sw در ایران در نشست خبری امروز خود با اشاره به برگزاری دوازدهمین نمایشگاه ایران هلث گفت:  آقای هونگ مدیرعامل این شرکت در کره جنوبی برای معرفی این محصول در ایران فعالیت های بسیاری کردند، و نشست های مختلفی را برگزار کردند در این نشست هم هدف اصلی همین خواهد بود.
وی در ادامه افزود: امیدوارم که در آینده رابطه تجاری بین شرکت ما با سایر شرکت های دیگر برقرار شود و از حمایت و تشویق های شما هم بهره مند شویم.
مدیرعامل شرکتsw در خصوص تولید این محصول خاطرنشان کرد: این محصول در حال حاضر در کره جنوبی در حال تولید است و توسط این نمایشگاه به ایران هم معرفی می شود و این امکان هم وجود دارد که در داخل کشور شما تکنولوژی محصول وارد شده و خود محصول در این جا تولید شود این محصول پزشکی به صورت اتوماتیک است و به ۳۰ کشور دنیا از جمله اسپانیا، روسیه، هند، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی و …. صادر می شود.
بهمن آبادی در ادامه گفت: این محصول کوچک بدون درد می‌تواند خون گیری کند و کاملا گزارشی از وضعیت سلامتی شخص را ارائه دهد .
مدیرعامل شرکتsw در ایران در خصوص تولید این محصول خاطرنشان کرد: حدود ۱۰-۱۵ سال است که استارت تولید این محصول در کره جنوبی خورده است و در قدم اول معرفی این محصول در بازار ایران و موفقیت در مارکت ایرانی است، البته باید بگویم که این محصول در ایران تنها توسط یک شرکت تولید می‌شود که با کیفیت پایین‌تر و قیمت بیشتر تولید شود اما تولید این محصول و انتقال تکنولوژی در کشور در قدم های بعدی مد نظر است.
 
 

همچنین مطالعه کنید:

درآمد ۸۰۶ هزار میلیارد تومانی دولت از مالیات در ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۸۰۵ هزار و ۹۲۲ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.