صفحه اصلی / جمع‌آوری ۵۰ تن پسماند کاغذ انتخاباتی در ۱۲ ساعت

جمع‌آوری ۵۰ تن پسماند کاغذ انتخاباتی در ۱۲ ساعت

شهرداری در ۱۲ ساعت جمع‌آوری شد.
به گزارش کسب و کار نیوز  به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: بیش از۵۰ تن پسماند کاغذی ناشی از تبلیغات نامزدهای دوازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر، توسط بیش از ۵ هزار نیروی پاکبان شهرداری تهران و حدود ۶۰۰ خودروی سواری سبک در کمتر از ۱۲ساعت جمع آوری شد.
مجتبی یزدانی با تاکید بر آماده باش مدیریت شهری در ارتباط با لزوم نگهداشت شهر در زمان انتخابات گفت: سازمان مدیریت پسماند با همکاری مناطق ۲۲ گانه بلافاصله پس از پایان انتخابات در دو بخش جمع آوری پسماند خشک و بکارگیری ناوگان مکانیزه خدمات شهری چهره شهر را به حالت عادی بازگردانده و پایتخت  را برای فعالیت معمول روزانه آماده کرد. 
یزدانی در ادامه افزود:با وجود آنکه پایتخت طی روزهای گذشته از پوسترها، تراکت‌ها و بنرهای تبلیغاتی سرشار بود، با تلاش شبانه روزی تلاشگران حوزه مدیریت پسماند شهر تهران و در کمتر از ۱۲ساعت، چهره شهر تغییر کرد و شهر عاری از تبلیغات انتخاباتی ریاست‌جمهوری و شورای شهر شد.
وی با اعلام آماده‌باش کامل حدود ۵هزار نیروی پاکبان طی ۲روز گذشته خاطرنشان کرد: شهر در یک هفته گذشته دستخوش انواع مختلف تبلیغات محیطی بود که موجبات افزایش پسماندهایی از قبیل کاغذ، پارچه و بنرهای پلاستیکی شد؛ اما نیروهای خدوم شهرداری تهران ضمن جمع آوری این دسته از پسماندها اقدام به شستشوی المانهای شهری و ایستگاههای اتوبوس و سایر محل های نصب تبلیغات محیطی از سطح شهر تهران کردند.
یزدانی با اشاره به بازیافت پسماندهای جمع آوری شده از سطح شهر، گفت:پسماندهای تولیدی ناشی از تبلیغات نامزدهای انتخاباتی عمدتا" کاغذ بوده که توسط ادارات مدیریت پسماند مناطق بازیافت شده و به چرخه تولید باز می گردد. 
معاون خدمات شهری شهرداری تهران تصریح کرد:درهمین راستا و با تلاش شبانه روزی نیروهای سازمان زیباسازی ۲۰۰۰ سازه موقت دو وجهی تبلیغات انتخاباتی و نیز داربست ها، بنرها و سازه های موقت از سطح شهر تهران جمع آوری شد.
به گفته یزدانی با تلاش گسترده مدیریت شهری و در راستای رضایتمندی حداکثری شهروندان عزیز، سیمای شهری به حالت عادی بازگشت.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.