در همین زمان فروش مرسدس نیز با افزایش ۳۵ درصدی به ۴۷۶۲۷ دستگاه رسیده و از سویی آئودی با افت فروش ۶.۹ درصدی مواجه بوده و توانسته ۴۶۱۶۶ دستگاه از ساختههای خود را به دست مشتریان برساند.
آئودی مدتزمان زیادی پرفروشترین برند لوکس در چین بوده اما هنوز مناقشات این برند با نمایندگیها به دلیل برنامههای جدید برای ارائهی شبکه توزیع جدید به پایان نرسیده است. به همین دلیل نمایندگیها از قبول سفارشهای جدید برای خودروها و تراک های سبک خودداری کردهاند.
البته که این امر باب میل بامو بوده و فروش آن در چهار ماهه اول سال ۲۰۱۷ با افزایش ۱۸ درصدی نسبت به سال گذشته مواجه شده و به ۱۹۱۶۹۷ دستگاه رسیده است. به منظور حفظ رتبهی اول، باواریایی ها برنامههایی برای دو برابر کردن ظرفیت تولید در چین و رساندن آن به ۶۰۰ هزار دستگاه خودروی سبک تا ۵ سال آینده دارند. بامو همچنین در نظر دارد تأسیسات مونتاژ خود را برای تولید خودروهای الکتریکی ارتقا دهد.
بامو در بازار خودروی چین یک شراکت ۵۰-۵۰ جوینت ونچر با هولدینگ خودروسازی چینی برلیانس دارد.