صفحه اصلی / طلب مزدی کارگران شیشه قزوین از ۴ ماه گذشت

طلب مزدی کارگران شیشه قزوین از ۴ ماه گذشت

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایلنا، این کارگران که تعداد آنها  تا حدود ۲۸۰ نفر است در توضیح این طلب وصول نشده خود به ایلنا گفتند که مطالبات مزدی آنان مربوط به طلب مزدی ماه‌های بهمن و اسفند ۹۵ و فروردین واردیبهشت ماه سال جاری می شود . همچنین کارفرما به  دلیل کمبود نقدینگی عیدی سال ۹۶ آنان را پرداخت نکرده است.
یکی از کارگران شاغل در کارخانه شیشه قزوین با یاد آوری اینکه به دلیل کمبود منابع مالی و مشکلات مدیریتی، چند سال گذشته برای آنها با چالش‌هایی همراه بوده است؛ افزود: کارفرما پیش از تعطیلات نوروز به ما وعده داد که بعد تعطیلات معوقات ما پرداخت می‌شود؛ ولی نه تنها دستمزد را نپرداخت بلکه عیدی ما هم  واریز نشد.
وی با بیان اینکه هرکدام از ما به صورت میانگین ۱۵ تا ۲۰ سال سابقه کار داریم،  گفت:  حدود ۲۱ نفر از کارگران این کارخانه که قبل از نوروز سال ۹۶ از کار بیکار واخراج شده اند هنوز نتوانسته اند مطالبات خود را از کارفرما وصول کنند.
این کارگر با تاکید بر پی گیری مسئولان استانی در مورد وضعیت  کارخانه شیشه قزوین به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای تولید شیشه در کشور و کارگرانش، گفت: اگر مسئولان  هر چه سریعتر به وضعیت کارخانه رسیدگی کنند در آینده نزدیک شاهد بهبودی وضعیت کارخانه و کارگرانش خواهیم بود.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.