صفحه اصلی / برنامه‌های حوزه شهرسازی در جهت پیشرفت و افزایش کیفیت طرح‌های شهری استان یزد

برنامه‌های حوزه شهرسازی در جهت پیشرفت و افزایش کیفیت طرح‌های شهری استان یزد

 طرح تفصیلی میبد نیز به مرحله تصویب در کمیسیون ماده ۵ رسیده و به زودی نهایی می‌شود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان یزد، بهار نوکار مدیر شهرسازی و معماری این اداره کل با پیگیری‌های مستمر و تلاش‌های کارشناسان این حوزه توانستیم طرح تفصیلی شهر اردکان را به سرانجام برسانیم که و این طرح ابلاغ شده و در مرحله اجرا است.
نوکار در خصوص طرح تفصیلی شهر یزد افزود: این نوید را به شهروندان یزدی می‌دهم که طرح تفصیلی شهر یزد مراحل تصویب خودش را سپری کرده و در آستانه ابلاغ است و به زودی ابلاغ خواهد شد.
وی در خصوص طرح تفصیلی میبد نیز که مراحل بررسی و تصویب آن طولانی شده بود، بیان کرد: این طرح با پیگیری‌های فراوان به مرحله تصویب در کمیسیون ماده ۵ رسیده و امیدواریم به زودی نهایی شود.
نوکار افزود: برخی این طرح‌ها سال‌ها در مسیر تهیه، بررسی و تصویب معطل مانده بودند و بعضاً به کندی پیش می‌رفت. خوشبختانه در پی حضور محمدرضا نقصان محمدی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد و توجه و حمایت‌های ایشان، این طرح‌ها به سرانجام رسید و برخی از آن‌ها ابلاغ شد و بعضاً در شرف ابلاغ است.
وی در خصوص سایر برنامه‌های این حوزه افزود: شفاف‌سازی در مصوبات و تصمیمات شهری و امکان دسترسی همگان به این مصوبات و همچنین امکان دسترسی شهروندان به آرشیو اطلاعات طرح‌های توسعه و عمران مصوب استان از طریق سایت اداره کل راه و شهرسازی استان به آدرس www.Yazdrud.ir فراهم شده است که مبین آن است که اداره کل راه و شهرسازی استان یزد در راستای اجرای قانون دسترسی آزاد به اطلاعات پیش‌قدم بوده است.
مدیر شهرسازی و معماری راه و شهرسازی گفت: ساماندهی و نظم در روند کمیسیون‌های تخصصی این حوزه و همچنین تسریع در صدور نتایج درخواست‌های واصله از سوی شهرداری در زمینه‌های مختلف طرح‌های شهری از سری اقداماتی بوده که مدیریت شهرسازی با یک نظم‌بخشی خاصی عملیاتی نموده و درصدد افزایش رضایت ارباب‌رجوع است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.