صفحه اصلی / وزیر صنعت معدن و تجارت از سه واحد صنعتی اردبیل بازدید کرد

وزیر صنعت معدن و تجارت از سه واحد صنعتی اردبیل بازدید کرد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی اردبیل، محمد رضا نعمت زاده به احیاء واحد های صنعتی و تولیدی راکد و نیمه فعال اشاره کرد و گفت : در سالجاری  اهم برنامه های این وزارتخانه حمایت و رفع موانع پیش روی واحدهای صنعتی و تولیدی  خواهد بود.
وی هدف از بازدید ها را  بررسی و رسیدگی به مشکلات واحدها اعلام کرد و افزود: بیشتر واحدهای صنعتی و تولیدی دارای مشکلات نقدینگی می باشند که با پیگیری های لازم در روزهای آتی با بانک‌های مربوطه جهت بررسی مشکلات واحدهای صنعتی جلسه خواهیم داشت.
وزیر صنعت معدن و تجارت ضمن اشاره به پتانسیلهای واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل اظهار داشت : واحدهای صنعتی این استان قابلیت های لازم  را  در جهت صادرات محصولات خود به کشورهای همسایه دارند تا با صادرات خود نقش مهمی در توسعه اقتصادی  منطقه ایفا کنند .
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی اردبیل نیز در این بازدید گفت: طرح رونق تولید در سال جدید نیز ادامه می یابد و علاوه بر واحدهای تولیدی و راکد طرحهای با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد نیز از این طرح بهره مند خواهند شد.
علی نظری شیخ احمد همچنین به اعطای کمکهای فنی واعتباری توسط شرکت شهرکهای صنعتی اشاره کردوگفت : اعطای تسهیلات دردوبخش نوسازی وتجدید ساختار صنایع برای واحدهای صنعتی و تولیدی انجام می شود .
وی  تصریح کرد : درصورتی که واحدهای صنعتی درخصوص دریافت تسهیلات بانکی با کسری وثیقه مواجه شوند این شرکت با معرفی به صندوق ضمانت سرمایه گذاری مشکلات و موانع پیش روی واحدهای صنعتی را مرتفع می کند.
وزیر صنعت , معدن و تجارت ازواحدهای صنعتی الکترونیک پردازش سبلان, شیرهای صنعتی اردبیل و نساجی ستاره اردبیل بازدید وبه مشکلات آنان رسیدگی کرد.

همچنین مطالعه کنید:

افزایش ۳۰درصدی قیمت خرید برگ سبز چای/ پیش‌بینی تولید ۱۴۵ هزار تن برگ سبز چای

به گزارش کسب و کار نیوز ، حبیب جهان ساز در خصوص وضعیت برداشت و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.