صفحه اصلی / اختلالی در حوزه ارتباطات نداشته‌ایم

اختلالی در حوزه ارتباطات نداشته‌ایم

 در این زمینه هیچ مشکلی ایجاد نشده است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  ایسنا، محمود واعظی در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به همکاری میان وزارت ارتباطات و وزارت کشور اظهار کرد: طبیعی است با همکاری چند ماه گذشته میان همکاران من با وزارت کشور برای آماده سازی بستر انتخابات الکترونیکی و کلیه کارهایی که به عرصه آی تی برمی گردد، همکاری نزدیکی داشته‌ایم و همکارانم از شب گذشته در وزارت کشور حضور داشته‌اند.
وی در ادامه افزود: در رابطه با ارزیابی‌اش از مشارکت مردم در انتخابات تصریح کرد: من هم جایی که رای دادم و هم در مسیر مشاهده کردم مردم به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند و باید منتظر باشیم مردم ایران حماسه جدیدی را بیافریند.
واعظی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات فوق العاده بوده است و این تنها مختص به تهران نیست، خاطرنشان کرد: با توجه به اخباری که در سراسر کشور دارم چه در شهرهای کوچک و بزرگ و چه در روستاها مشارکت مردم بالا بوده است. معمولا عصرها صف‌های انتخابات شلوغ می شوند ولی دیدیم که از صبح امروز و پیش از آغاز انتخابات این صفها شکل گرفته بود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه با بیان اینکه مشارکت بالا است این مسئله موجب افزایش اقتدار ایران می شود و عزت ایران و نظام را بیشتر می کند، گفت: افزایش مشارکت مردم در انتخابات باعث می شود توطئه های که دشمنان اسلام و امریکا طراحی کردند، خنثی شده و در داخل کشور وحدت و انسجام ملی ایجاد شود.
واعظی با بیان اینکه ان شا الله روز شنبه رقابت‌ها میان گروه ها تمام می شود و رفاقت شروع شود، تصریح کرد: هم مردم و هم نامزدها باید متوجه باشند که رقابت ما تا روز گذشته تا ساعت ۸ صبح بود. فردا فقط رفاقت و همکاری است و هر کس برنده شد باید مطیع قانون باشیم و مردم به این قانون احترام گذشته و مطیع آن باشند و هرکس برنده شد مردم و گروه ها با فرد پیروز همکاری کنند.
وزیر ارتباطات در پایان گفت: براساس پیش بینی های ما هیچ مشکلی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات وجود نداشته و این بار با وجود گسترده بودن رقابت های انتخاباتی پیش بینی می کردیم رقابت و مشارکت بالا است. حتی در مقایسه با انتخابات مجلس سال ۱۳۹۴ برخی از ظرفیت های ما سه تا چهار برابر افزایش یافته است.

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.