صفحه اصلی / حضور باشکوه در انتخابات وزانت کشور را بالا می‌برد

حضور باشکوه در انتخابات وزانت کشور را بالا می‌برد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، دکتر علی لاریجانی قبل از ظهر جمعه در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات استان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بنده امروز با وزیر کشور و وزیر اطلاعات تماس داشتم و خوشبختانه تاکنون مسئله مهمی نبوده و کارها با نظم و ترتیب در حال انجام است.
وی با بیان این که مردم با دقت نظر در این انتخابات حضور پیدا کردند، افزود: امیدوارم این انتخابات پشتوانه‌ای برای کشور باشد.
به گفته نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، انتخابات یک رکن مهم برای تصمیم سازی و تصمیم گیری در کشور است.
وی با بیان این که انتخابات از نظر بهبود و توسعه و آبادانی کشور نقش اساسی دارد، تصریح کرد: وقتی مردم، افراد مورد نظر خودشان را انتخاب کنند مورد پشتیبانی قرار می‌گیرند و کارها عمیق‌تر و بهتر انجام می‌شود.
لاریجانی به تأثیرگذاری انتخابات در ابعاد منطقه‌ای و بین‌المللی اشاره کرد و گفت: در سال‌های گذشته نوعی بهم ریختگی امنیتی در منطقه ایجاد شده و بیشتر کشورها دچار پدیده تروریسم شده و ناامن هستند، اما جمهوری اسلامی ایران با هوشیاری که وجود دارد از امنیت خوبی برخوردار است، به طوری که صاحب نظران بین‌المللی به این مسئله اذعان دارند.
وی حضور چشمگیر مردم در انتخابات را عامل تعیین کننده دانست و افزود: انتخابات پشتوانه مهمی است که هم سرعت توسعه کشور را افزون می‌کند و هم کسانی که دنبال مسئله سازی را پس می‌زند.
رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: درست است که رأی دادن لحظاتی از وقت مردم را می‌گیرد ولی حضور باشکوه مردم در انتخابات خیلی از مسائل کشور را از نظر اجرایی و منطقه‌ای حل می‌کند و وزانت کشور را بالا می‌برد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.