صفحه اصلی / حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: مردم هر چه زودتر پای صندوق‌ها بیایند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: مردم هر چه زودتر پای صندوق‌ها بیایند

حضرت آیت الله خامنه‌ای پس از انداختن رای خود به صندوق در حسینیه امام خمینی (ره)، در توصیه به مردم و دست اندرکاران انتخابات اظهار کردند: خدای متعال را بر نعمت مردم سالاری و انتخابات و حضور مردم سپاسگزاری می‌کنم. این نعمت بزرگی است.
ایشان افزودند: بحمدالله مردم ما هم شکرگزار این نعمت هستند چون می‌بینید که شرکت می‌کنند. توصیه من این است که هر چه بیشتر شرکت کنند و هر چه زودتر پای صندوق‌ها بیایند. معتقدم کار نیک را باید در اول وقت آن انجام داد و تاخیر نباید انداخت.
مقام معظم رهبری ادامه دادند: معتقدم که انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است. سرنوشت کشور دست آحاد مردم است که رئیس قوه مجریه را انتخاب می کنند. به اهمیت این کار توجه کنند.
ایشان همچنین درباره انتخابات شوراها یادآور شدند: انتخابات شوراهای شهر و روستا هم مهم است زیرا کسانی انتخاب می شوند که خدمات شهری و روستایی یعنی مسائل روزمره مردم را در اختیار دارند. آن هم مهم است و باید با دقت،‌ ملاحظه و شناخت ان‌شاءالله شرکت کنند.
حضرت آیت الله خامنه‌ای در پایان اظهار کردند: این توصیه من به آحاد مردم است. از شما و مسئولین صدا و سیما که زحمت می‌کشید تشکر می‌کنم و از حضرات خبرنگار که مشغول کار مهم انتقال خبر هستند هم تشکر می‌کنم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.