صفحه اصلی / مدیر روابط عمومی بانک ملت پیامی را خطاب به فعالان عرصه روابط عمومی و ارتباطات صادر کرد

مدیر روابط عمومی بانک ملت پیامی را خطاب به فعالان عرصه روابط عمومی و ارتباطات صادر کرد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در پیام مسعود نصر اصفهانی آمده است: سرعت تحولات کسب و کار در دنیای امروز با شتابی فزاینده در حال افزایش است و تنوع عوامل موثر بر موفقیت یا شکست سازمان ها و بنگاه های اقتصادی موجب افزایش پیچیدگی ها و ابهام در مسیر بقا، رشد و تعالی آنها شده است.
مدیر روابط عمومی بانک ملت در این پیام با تاکید بر این نکته که افزایش نفوذ رسانه ها و ابزارهای اطلاع رسانی و اثرگذاری آن بر اذهان، سلایق و تصمیم گیری های اقشار مختلف جامعه، نقش روابط عمومی را بیش از پیش پررنگ کرده، افزوده است:  اهمیت این موضوع در فضای کسب و کار بانک ها به عنوان یکی از ارکان اصلی اقتصاد و پیشران های توسعه در هر کشوری دوچندان می شود.
در ادامه این پیام آمده است: با این نگاه، ایفای نقش صحیح و به موقع روابط عمومی در بانک های پیشگام، با هوشمندی، آگاهی از تحولات و پایبندی به اصول اخلاقی و حرفه ای و درک صحیح از نیازهای مشتریان و ذی نفعان بانک محقق خواهد شد.
نصر اصفهانی در این پیام با تبریک ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به همه فعالان عرصه روابط عمومی در کشور به ویژه شبکه بانکی و کارشناسان اداره روابط عمومی بانک ملت، از درگاه الهی برای یکایک این عزیزان و خانواده های گرانقدر آنان، سلامتی و بهروزی را خواستار شده است.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.