صفحه اصلی / کارواش استارت‌آپی برای تمیز کردن ماشین در محل

کارواش استارت‌آپی برای تمیز کردن ماشین در محل

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از نوپانا، تمام کسانی که در شهرهای بزرگ صاحب اتومبیل هستند، به خوبی می‌دانند که نگهداری از آن، کار آسانی نیست و کثیف شدن اتومبیل می‌تواند به آن خساراتی وارد کند. همچنین استفاده از کارواش، در بسیاری موارد نیازمند منتظر شدن در صفی طولانی است. کارواش مشکلات دیگری نیز دارد از جمله اینکه به مصرف آب بالایی نیاز دارد.
استارت‌آپ اسپارکل (Sparkl)، که در شیکاگو راه‌اندازی شده است، برای تمام این مشکلات راه‌حل دارد و با استفاده از خدمات آن، نه خبری از صف طولانی است و نه مصرف بی‌رویه آب.
در اپلیکیشن این برنامه راننده، زمان و مکان شستن ماشین خود را انتخاب کرده و یکی از افراد آموزش‌دیده، با یک ماشین مجهز به محل رفته و کار خود را انجام می‌دهد. در مدل کاری این استارت‌آپ خبری از مصرف آب نیست و آنها با روشی مدرن و با استفاده از دستمال‌های تجزیه‌پذیر، اتومبیل را تمیز می کنند.
لیسا سوتر (Lisa Souter)، مدیر این استارت‌آپ می‌گوید: در اسپارکل علاوه بر تمیزکاری اتومبیل، در صورت تمایل فرد، خدمات دیگری نیز ارائه می‌شود. خدماتی مانند چک‌آپ و یا تعمیرات کوچکی که می‌توان در مکان‌های گوناگون انجام داد.
خانم سوتر این استارت‌آپ را با چهار نفر شروع کرده و پس از مدت کوتاهی، به ۷۵۰ اتومبیل سرویس‌ داده است. او دلیل گرایش خود به این کار را تعجب از مصرف زیاد آب در کارواش‌ها می‌داند.
با وجود استارت‌آپ‌های مشابه دیگر، از اسپارکل استقبال خوبی شده است و دلیل اصلی این پیشرفت، فرمول تمیزکاری آنها است که در آن هم مصرف آب به حداقل می‌رسد و هم نیازی نیست هنگام تمیز کردن آن را از سایر اتومبیل‌ها جدا کرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.