صفحه اصلی / شهرکهای صنعتی فضای امن برای سرمایه گذاری

شهرکهای صنعتی فضای امن برای سرمایه گذاری

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین " حمیدرضا خانپور " در حاشیه همایش تجلیل از فعالان عرصه اقتصاد مقاومتی اظهار داشت : تجلیل از کارآفرینان در عرصه تولید نقش بسزایی در ایجاد انگیزه سرمایه گذاران و ارتقاء عملکرد و بهره‌وری تولیدات داشته که باید مورد توجه قرار گیرد تا شاهد افزایش تولید و رونق صادرات در استان باشیم.
وی تصریح کرد: در راستای رونق اقتصادی بستر فعالیت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در شهرک‌های صنعتی استان با توجه به موقعیت استراتژیک استان فراهم بوده و سرمایه‌گذاران مورد حمایت ویژه قرار خواهند گرفت .
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان ، شهرکهای صنعتی را فضای امن برای سرمایه گذاری ، حمایت از تولید ملی و رونق  کسب و کار دانست و از سرمایه گذاران کشور جهت بازدید و آشنایی بیشتر با مزایای شهرکهای صنعتی و مشوق های سرمایه گذاری دعوت کرد تا به استان قزوین بیایند.
همایش تجلیل از فعالان عرصه اقتصاد مقاومتی با حضور ولی اله سیف رئیس کل بانک مرکزی، فریدون همتی استاندار قزوین، نمایندگان مردم قزوین در مجل و جمعی از مدیران اقتصادی و واحدهای تولیدی و صنعتی استان برگزار شده بود از ۲۱ واحد تولیدی وصنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان که در عرصه اقتصاد مقاوتی فعالیت داشته اند با اهداء تندیس و لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.
قابل ذکر است در ادامه  رئیس کل بانک مرکزی بهمراه استاندار قزوین، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی ، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت و جمعی از مدیران اقتصادی استان از واحد صنعتی در حال تولید آزمایشی ویتانا تولید کننده انواع بیسکویت، ویفر و.. با سرمایه گذاری ۹۰۰ میلیارد ریالی در فاز اول مستقر در شهرک صنعتی کاسپین بازدید کردند.
 

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.