صفحه اصلی / بهبود روابط با دنیا با تلاش دولت یازدهم شکل گرفت

بهبود روابط با دنیا با تلاش دولت یازدهم شکل گرفت

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام مجید انصاری ۲۶ اردیبهشت ماه در همایش رأی اولی‌های آموزش و پرورش در جمع مسئولان و دانش‌آموزران استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی شرکت در سرنوشت سیاسی و انتخابات نوعی تکلیف است.
وی افزود: جشن تکلیف سیاسی افتخار بزرگی است و دانش‌آموزان رأی اولی با حضور خود در پای صندوق‌های اخذ رأی به‌طور مستقیم در تعیین آینده کشور ایفای نقش خواهند کرد.
انصاری خاطرنشان کرد: نظام اسلامی همانند یک ساختمان است و هر رأی حکم آجر متشکله در  این ساختمان را دارد.
معاون حقوقی رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: بهبود روابط با دنیا، سرمایه گذاری برای اشتغال جوانان، راه اندازی شرکت‌های دانش بنیان و شور و نشاط در بین جوانان با تلاش دولت یازدهم شکل گرفت.
وی با بیان اینکه اعضای شوراهای اسلامی در سطح شهر و روستا و رئیس جمهور در عرصه ملی ایفای نقش می‌کنند، تصریح کرد: رئیس جمهور آینده نماینده ایران در مجامع عمومی و سازمان ملل است و در برنامه‌ریزی و پیشبرد کارهای کشور انجام وظیفه خواهد کرد.
معاون حقوقی رئیس جمهوری، نشاط را لازمه دوران جوانی دانست و افزود: این نشاط بایستی توأم با رعایت موازین دین باشد.
حجت‌الاسلام انصاری تأکید کرد: امروز بهترین دانشمندان کشور از قشر جوان هستند و در آزمایشگاه‌ها و مراکز علمی مرزهای علم را می‌پیمایند.
وی در ادامه نقش رأی اولی‌ها در تعیین سرنوشت کشور را حائز اهمیت دانست و گفت: امروز جشن شرکت در انتخابات برای رأی اولی‌ها برابر با جشن دوم تکلیف آنان و مبین مکلف شدن این دانش آموزان برای شرکت پرشور در تعیین سرنوشت سیاسی کشور است.
معاون حقوقی رئیس‌جمهوری با اشاره به بازدید خود از مجموعه صنایع نظامی کشور در چند روز گذشته، خاطرنشان کرد: میانگین سنی پژوهشگران و محققان این مجموعه ۲۸ است و این افراد اقدامات خطیری در سطح کشورهای پیشرفته دنیا انجام داده‌اند.
وی در پایان از دانش‌آموزان خواست تا با مشارکت در انتخابات پیش‌رو برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب ثبت کنند.   
 

همچنین مطالعه کنید:

یارانه ۱۰ هزار یورویی برای تاکسی‌های برقی/​ ۷ هزار خودروی برقی در راه ایران

به گزارش کسب و کار نیوز ، حسن کریمی ‌‌سنجری، مدیر طرح خودروهای برقی وزارت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.