صفحه اصلی / اصناف باید با قدرت به تصمیم گیری های شهری ورود کند

اصناف باید با قدرت به تصمیم گیری های شهری ورود کند

و فرهنگی زیادی به وجود آورده است و با این شرایط اصناف باید با قدرت به مراکز تصمیم گیری های شهری وارد شود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از رازق، فریدون غمام نو ادامه داد: شهرداری مسئول برطرف کردن معضل دستفروشی است و اتاق اصناف همواره آمادگی خود را برای برخورد با این موضوع اعلام کرده؛ چراکه آن را یکی از دغدغه‌های اصلی خود می‌داند.
وی گفت: شخصیت یک شهر به ورودی‌های آن است که متأسفانه ورودی‌های شهر مناسب نیست و در یک روز تعطیل دستفروش‌ها، ورودی‌های شهر را احاطه کرده و سبب ناهنجاری می‌شوند.
رئیس اتحادیه ابزار فروشان تهران با اشاره به مدیریت شهرها در سایر کشورها اعلام کرد: در کشورهای دیگر مدیریت شهری، ساز و کارهای موثری را برای کنترل جمعیت و فعالیت دستفروشان به کار می گیرند. به طور مثال در بسیاری از کشورها، برای دستفروشان ساعت کار معین شده در برخی دیگر از کشورها ، مکان های خاصی در اختیار دستفروشان قرارداده شده که این افراد فقط در آن محدوده می توانند کالاهای خود را در معرض فروش قرار دهند.
غمام نو در ارتباط با وضعیت صنف عنوان کرد: هم صنعت و هم ساخت و ساز در رکود است. بارها به دولت اعلام کرده ایم که باید جلوی واردات ابزارآلات گرفته شود و به جای هزینه کردن برای واردات، کارخانه تولید ابزار را در داخل تاسیس کند که هم از تعداد بیکاران کشور کاسته شود و هم اینکه چرخه تولید در کشور راه بیفتد.
وی تاکید کرد: دولت و مجلس باید همکاری های لازم را با بخش خصوصی داشته باشند تا در شرایطی مناسب بخش خصوصی بتواند با احداث کارخانه به رونق بخش تولید کمک کند و وضعیت این صنعت بهبود یابد. بدیهی است دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی بها دادن به بخش تولید است.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.