صفحه اصلی / اعتماد به جوانان یعنی زمینه‌سازی برای بالندگی کشور

اعتماد به جوانان یعنی زمینه‌سازی برای بالندگی کشور

 موجب اقتدار و بالندگی کشور است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان،  ربیع فلاح‌جلودار؛ استاندار مازندران در نشست صمیمی با جوانان و همایش تجلیل از جوانان و مستعدان‌برتر استان با اشاره به توان بالای جوانان ایرانی، گفت: نیروی انسانی جوان و باانگیزه و البته کاربلد مهمترین دارایی هر کشوری و مهمترین ذخیره کشور برای دستیابی به پیشرفت و توسعه است.
وی افزود: خوشبختانه کشور زمینه مناسب برای حضور و نقش‌آفرینی جوانان مستعد را ایجاد کرده است. از سویی جوان ایرانی پیش از این در انقلاب، جنگ و سازندگی توان و پتانسیل خود را اثبات کرده است.
فلاح‌جلودار با اشاره به لزوم گسترش فرهنگ نقد، نقادی جوانان را یکی از عوامل پیشرفت و آگاهی از نظرات آنان دانست و اظهار داشت: اعتماد به جوانان خاصه اجتماع نخبگانی موجب اقتدار و بالندگی کشور است. از سوی دیگر، جوانان نیز باید خود را برای آینده آماده کنند.
استاندار مازندران با اشاره به لزوم فراهم‌کردن زیرساخت مناسب برای حضور فعال جوانان، ارائه آموزش‎ها و مهارت‌های لازم به آنان برای ورود به عرصه کارآفرینی را ضروری دانست و یادآور شد: دانشجویان در دانشگاه باید در فضایی بانشاط و سرشار از امید، به‌سمت حرفه‌آموزی برای کارآفرینی آینده کشور متمایل شوند تا علاوه بر رفع مشکل اشتغال، بتوانند نقش‌آفرینی مثبتی داشته باشند.
گفتنی است، در پایان این نشست با حضور استاندار مازندران از جوانان و مستعدان‌برتر استان در سال ۹۵ با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.