صفحه اصلی / اعزام کمیل قاسمی به بازی‌های همبستگی منتفی شد

اعزام کمیل قاسمی به بازی‌های همبستگی منتفی شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، محمد طلایی با بیان اینکه کمیل قاسمی در بازی های همبستگی اسلامی حضور نخواهد داشت، گفت: کادر فنی پس از همفکری و کسب مجوز لازم از شورای فنی تصمیم گرفت به دلیل میدان دادن به جوانان و پشتوانه سازی از یدالله محبی و جابر صادق زاده به ترتیب در رقابت های قهرمانی آسیا و همبستگی کشورهای اسلامی استفاده کند.
وی ادامه داد: کادر فنی در راستای برنامه های چند سال اخیر خود در میدان دادن به جوانان به دنبال این است تا در کنار کمیل قاسمی به عنوان یک قهرمان و کشتی‌گیر عنوان‌دار سنگین وزن، آزادکاران دیگر هم توانایی خود را نشان داده و بتوانیم جایگزین های خوبی برای قاسمی داشته باشیم. خوشبختانه در این راستا، محبی در نخستین تجربه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا عملکرد مناسبی داشت و صاحب مدال طلا شد.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در مورد مصدومیت قاسمی خاطر نشان کرد: مصدومیت قاسمی از ناحیه گردن قدیمی است که در چند سال گذشته نیز با وی بوده است. با توجه به عدم ضرورت به اوج رسانی فیزیکی کمیل، وی فعلا تمرینات خارج از تشک را دنبال می کند تا خود را برای شرکت در مسابقات انتخابی رقابت‌های جهانی فرانسه آماده کند.

همچنین مطالعه کنید:

شماره گذاری خودرو مشمول پرداخت عوارض شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی ابراهیمی معاون برنامه‌ریزی ستاد نوسازی ناوگان نوسازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.