صفحه اصلی / شب رویایی آزمون با طلسم شکنی مقابل کازان

شب رویایی آزمون با طلسم شکنی مقابل کازان

روستوف با استفاده از سردار آزمون در ترکیب در دیدار پایانی هفته بیست و هشتم لیگ یک روسیه از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در استادیوم شماره دو المپیک به مصاف روبین کازان رفت.
روستوف که به دنبال زنده نگه داشتن کسب سهمیه لیگ اروپا برای فصل آینده است، بازی را توفانی آغاز کرد و در دقیقه ۷ روی یک رفت و برگشت و شلوغی محوطه جریمه بعد از ارسال کرنر، با پاس سزار ناواس و ضربه تمام کننده سردار آزمون پس از چرخش و شوت که البته در موقعیت کاملا مشکوک به آفساید به ثمر رسید، پیش افتاد.
آزمون که در این فصل تنها ۴ گل زده و فصل خوبی همراه روستوف نداشته است، امروز برابر تیمی که با جنجال زیادی از آن جدا شد، درخشید و به طلسم گل نزدن در ۷۲ روز گذشته پایان داد.
دیمیتری پولوز در در دقیقه ۱۹ دومین گل روستوف را به ثمر رساند تا نیمه اول با برتری ۲ بر صفر یاران آزمون خاتمه پیدا کند.
آزمون باز هم مثل شروع بازی، در آغاز نیمه دوم فوق‌العاده ظاهر شد و در دقیقه ۵۱ سانتر تیموفی کالاچف از روی ضربه آزاد سمت راست میانه زمین را بالاتر از مدافعان با ضربه سر تبدیل به گل سوم روستوف و دومین گل خود کرد و در دقیقه ۶۳ به‌عنوان سومین تعویضی این تیم جای خود را به الکساندر بوخاروف داد.
کریستین نوبوآ در دقیقه ۷۳ چهارمین گل روستوف را زد که در ادامه نیز دو گل روبین کازان کارساز نبود تا این دیدار با نتیجه ۴ بر ۲ به سود یاران آزمون به اتمام رسد.
روستوف با این پیروزی در امتیاز ۴۵ با ترک گروژنی برابر شد اما به دلیل امتیاز کمتر در دو تقابل رودرروی این فصل، جایگاه ششمی‌‌اش تغییر نکرد ولی به علت فاصله یک امتیازی با کراسنودار رده چهارمی با امیدواری به کسب سهمیه لیگ اروپا در دو هفته پایانی به میدان خواهد رفت.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.