صفحه اصلی / گوچی بهترین بازیکن هیرنفین شد

گوچی بهترین بازیکن هیرنفین شد

هیرنفین که با وجود فراز و نشیب های فراوان در نیم فصل دوم توانست مجوز حضور در پلی آف یورولیگ را دریافت کند این موفقیت را مرهون گلزنی های مهاجم ایرانی خود بود چون رضا قوچان نژاد با ۱۹ گل زده عنوان سومین گلزن برتر فصل را به خود اختصاص داد. موفقیتی که از چشم طرفداران این باشگاه دور نماند و آنها با اختلاف رای به انتخاب او به عنوان مرد سال باشگاه دادند.
رضا قوچان‌نژاد تابستان ۲۰۱۶ میلادی پس از چند سال به تیم هیرنفین بازگشت. تیمی که در آن دوران حرفه‌ای فوتبالش را آغاز کرد. ستاره ایرانی در این فصل ۱۹ گل به ثمر رساند و ۲۸درصد آرای هواداران را برای رسیدن به عنوان بهترین بازیکن سال تیم هیرنوین کسب کرد. این عنوان در فصل قبل به اروین مولدر، دروازه‌بان ۲۸ ساله رسیده بود که فصل بعد شاید در این تیم حضور نداشته باشد اما قوچان‌نژاد در هیرنوین می‌ماند.
به این ترتیب گوچی برای اولین بار توانست نامش را به عنوان مرد سال باشگاه هیرنفین در تاریخ به ثبت رسانده و محبوبیتی دو چندان در بین هواداران پیدا کند. مهاجمی که هنوز یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و بنا به اعلام رسانه های هلندی در آستانه تمدید قرارداد خود با هیرنفین قرار گرفته است.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.